Skip to main content
Beantwoord

Lampje bij "glas" brandt niet na verhuizing naar huis met glasvezel

  • 22 juni 2023
  • 2 reacties
  • 91 keer bekeken

Gisteren zou glasvezel internet van KPN verhuisd worden. Het installeren van het nieuwe aansluitpunt ging gemakkelijk via de aansluithulp, maar het lampje bij Glas gaat niet branden. Ook blijft de aansluitpagina op “We controleren nu je aansluiting, nog even geduld ...” staan, en na lange tijd geeft hij aan dat er geen verbinding is.

 

Bellen levert alleen een onmogelijk helpdesk menu op, maar geen mens.

 

Iemand nog tips?

Beste antwoord door Rutger van KPN

@matijs Welkom op het forum. 

Het lijkt er op dat je NT(glasvezelpunt) nog niet goed werkt. 

Ik zag dat je je profiel al had ingevuld. Ik zie ook dat er een monteur is aangestuurd en dat er een direct online pakket naar je onderweg is. 

Ook loopt er een verzoek om de gestelde datum nog naar voren te krijgen. 

Helaas heb ik zelf niet meer mogelijkheden dan wat er tot nu toe al gedaan is. 

Mocht de data van het direct online pakket op zijn kun je het beste even bellen met 0800-0402. Dan kan hij geautomatiseerd opgewaardeerd worden. 

Als dat niet lukt kun je het hier laten weten. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22051 reacties
  • 22 juni 2023

Toch bellen 0800-0402. Als je niets doet komt er vanzelf een medewerker.  Je kan ook zeggen ik wil een medewerker spreken. 


Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15
  • Oud Moderator
  • 6908 reacties
  • Antwoord
  • 25 juni 2023

@matijs Welkom op het forum. 

Het lijkt er op dat je NT(glasvezelpunt) nog niet goed werkt. 

Ik zag dat je je profiel al had ingevuld. Ik zie ook dat er een monteur is aangestuurd en dat er een direct online pakket naar je onderweg is. 

Ook loopt er een verzoek om de gestelde datum nog naar voren te krijgen. 

Helaas heb ik zelf niet meer mogelijkheden dan wat er tot nu toe al gedaan is. 

Mocht de data van het direct online pakket op zijn kun je het beste even bellen met 0800-0402. Dan kan hij geautomatiseerd opgewaardeerd worden. 

Als dat niet lukt kun je het hier laten weten.