Skip to main content
Beantwoord

Grote KPN glasvezel advertentie in Streekblad Zoetermeer, maar levering onmogelijk

• 7 juli 2023
  • 8 reacties
  • 180 keer bekeken

Waarom adverteert KPN pagina groot in lokale media, terwijl levering niet mogelijk is, maar wel de glasvezel kabel al een jaar bij mijn voordeur de grond uitsteekt.

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo @Harm010, als je jouw profiel invult, kan ik voor je kijken hoe het staat met een eventuele glasaansluiting via KPN. Veel info kun je ook zelf halen bij KPN Netwerk. Als je daar postcode en huisnummer invult krijg je een overzicht van de mogelijkheden en eventuele status van de aanleg. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22051 reacties
  • 7 juli 2023

Waarschijnlijk kan je vanaf nu bestellen en heb je over een maand of 10 een werkende aansluiting. 

• 0 reacties
  • 7 juli 2023

Hallo @Harm010 via www.kpnnetwerk.nl kun je via je postcode/hiuisnummer de status van je aansluiting zien.

Als daar staat dat deze opgeleverd is en je een provider kunt kiezen, kun je aan KPN, de provider, vragen om migratie van koper naar glas en wordt e.e.a. in werking gezet.

Succes.

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • 1013 reacties
  • 7 juli 2023
Harm010 schreef:

Waarom adverteert KPN pagina groot in lokale media, terwijl levering niet mogelijk is, maar wel de glasvezel kabel al een jaar bij mijn voordeur de grond uitsteekt.

Als de oranje glasvezel al bij je voordeur uit de grond steekt moet een aansluiting mogelijk zijn.

Hier al eens gekeken? : https://www.kpnnetwerk.nl/

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36643 reacties
  • 8 juli 2023
Harm010 schreef:

Gewoon naar de winkel toestappen in het Stadshart. Neem het Streekblad mee. Dan gaan ze vast voor jou een afspraak met een monteur regelen. 

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 8 juli 2023

Ik ben een beetje aantal googlelen geweest en vond dit:

https://www.ad.nl/zoetermeer/t-mobile-en-kpn-gaan-onafhankelijk-van-elkaar-glasvezel-aanleggen-dat-betekent-twee-keer-graven~a7ac44b9/

Als ik het goed begrijp heeft T-Mobile eerst aangelegd. Klopt dat?

Harm010 schreef:

... maar wel de glasvezel kabel al een jaar bij mijn voordeur de grond uitsteekt.

Welke kleur heeft da kabeltje?

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 10757 reacties
  • Antwoord
  • 11 juli 2023

Hallo @Harm010, als je jouw profiel invult, kan ik voor je kijken hoe het staat met een eventuele glasaansluiting via KPN. Veel info kun je ook zelf halen bij KPN Netwerk. Als je daar postcode en huisnummer invult krijg je een overzicht van de mogelijkheden en eventuele status van de aanleg. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36643 reacties
  • 14 juli 2023
Noordzee schreef:
Harm010 schreef:

Gewoon naar de winkel toestappen in het Stadshart. Neem het Streekblad mee. Dan gaan ze vast voor jou een afspraak met een monteur regelen. 

@Harm010 

Is het gelukt in de KPN-winkel? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 26 juli 2023

ik ben even paar weken niet in Nederland