Skip to main content
Beantwoord

Internetlampje blijft knipperen

  • 30 juli 2023
  • 3 reacties
  • 2718 keer bekeken

Hoi!

 

Even een vraagje mijn internet werkt opeens niet meer. Hij blijft maar knipperen op de modem en daardoor brand het tv lampje ook niet.

 

verder in de kpn NT box knippert power en ethernet wel, maar de glas niet. 

 

Kan iemand hier bij helpen?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo @Jeffreylobbert.

Als het glaslampje op het glasvezelpunt uit is, dan gaat er iets mis in de aanvoer van het signaal. Je kunt dan proberen de glasaansluiting voor 2 minuten geheel stroomloos te maken. Na die 2 minuten sluit je eerst de glasvezel weer aan en vervolgens verbindt je de modem van KPN opnieuw met het glasvezelpunt.

Mocht dat niet werken, bel dan met de klantenservice op 0800-0402. Een medewerker kan dan direct meekijken en een oplossing bieden. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22048 reacties
  • 30 juli 2023

Ik raad je aan om de klantenservice 0800-0402 te bellen.  Zij kunnen dan meteen met je meekijken. 


Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 10713 reacties
  • Antwoord
  • 3 augustus 2023

Hallo @Jeffreylobbert.

Als het glaslampje op het glasvezelpunt uit is, dan gaat er iets mis in de aanvoer van het signaal. Je kunt dan proberen de glasaansluiting voor 2 minuten geheel stroomloos te maken. Na die 2 minuten sluit je eerst de glasvezel weer aan en vervolgens verbindt je de modem van KPN opnieuw met het glasvezelpunt.

Mocht dat niet werken, bel dan met de klantenservice op 0800-0402. Een medewerker kan dan direct meekijken en een oplossing bieden. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 3 augustus 2023

Er was inderdaad iets met het NT kastje als ik het zo goed zeg. Monteur is langs geweest en heeft alles geregeld. Bedankt!