Skip to main content
Beantwoord

Waar kan ik het beheerderswachtwoord voor de KPN Thuis app vinden?

• 31 augustus 2023
  • 2 reacties
  • 423 keer bekeken

Ik wil graag inloggen bij kpn thuis.

Maar er staat op mijn modem geen beheerders wachtwoord. Waar kan ik deze vinden.

Enige jaren terug is onze experience box vervangen wegens bliksem inslag. En op de sticker achter op staat geen wachtwoord hier voor vermeld

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi @Maduzu en welkom op het forum! 

Nick83 schreef:

Heeft u een Experiabox v10 (zonder a)? Daar werkt de thuis app niet mee. Heeft u versterkers? 

Dit is inderdaad belangrijk om te weten. 
Alvast een reactie van Nick in een ander topic over het beheerderswachtwoord vinden, zodat je wat context en uitleg hebt over wat er nodig is om het wachtwoord te achterhalen. 
Let wel, dit zijn stappen met de V10 en Experia Wifi versterkers aangesloten. 

Mocht dit antwoord het niet duidelijk maken of mocht je andere apparatuur hebben en niet weten hoe je het daar op kunt vinden, laat het dan hier gerust weten! 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 31 augustus 2023

Heeft u een Experiabox v10 (zonder a)? Daar werkt de thuis app niet mee. Heeft u versterkers? 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7527 reacties
  • Antwoord
  • 6 september 2023

Hi @Maduzu en welkom op het forum! 

Nick83 schreef:

Dit is inderdaad belangrijk om te weten. 
Alvast een reactie van Nick in een ander topic over het beheerderswachtwoord vinden, zodat je wat context en uitleg hebt over wat er nodig is om het wachtwoord te achterhalen. 
Let wel, dit zijn stappen met de V10 en Experia Wifi versterkers aangesloten. 

Mocht dit antwoord het niet duidelijk maken of mocht je andere apparatuur hebben en niet weten hoe je het daar op kunt vinden, laat het dan hier gerust weten!