Voor jouw beeldvorming: álles staat of valt met de gereed melding van KPNNetwerk. Dat is een ander bedrijf dat volledig verantwoordelijk is voor de fysieke aanleg van het glasvezel.
Ik wil graag voor je kijken of wij al zo'n gereed melding hebben ontvangen. Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?
Middels tig keer de opdrachtgever ( uitvoerder die de glasvezel heeft geplaats ) gesproken
tig keer een medewerker van KPN glasvezel
en tig keer medewerker van KPN afdeling goede bedoelingen.
We verwijzen allemaal naar elkaar. ben benieuwd wat je vind.
Want aansluit doos van Glasvezel is er, er zijn metingen verricht, heb dat 3x gevraagd en zelf gechecked bij dat persoon die dat bij me in huis gedaan heeft,.
yeah eerst nov en nu weer dec, dank u voor het niet doorgeven kpn netwerk. Of ik KPN netwerk gebeld heb, ja en dan krijg je volkerswessels aan de telefoon en die geeft het nummer van KPN en KPN geeft dan weer KPN netwerkt telefoonnummer door. was ook een vriendelijke mevr die zou alles in de gaten houden en zowaar, niks gehoord.
nee ik zie dat de orderstatus nu goed is en ook als ik de website van kpn probeer geeft deze nu aan dat glasvezel mogelijk is. Dus even afwachten tot volgend jaar.
Wij hebben een contract met KPN, niet met het bedrijf dat erachter zit. KPN blijft in gebreke en dit duurt al 5 maanden. Het meest ergerlijke is de doodse stilte van KPN uit. er valt van alles te begrijpen over vertragingen, maar meld het fatsoenlijk. Dan is er volop begrip.
Wij willen van de ergernissen af, en vooral terug naar Ziggo. Wij hadden daar geen problemen mee.
KPN krijgt een aangetekende ingebrekestelling, en de contracten van Internet, TV, en Mobiel moeten opgezegd worden. Dat laatste omdat het een combinatie abonnement is, en niet werkt zolang internet/tv niet actief is. Wij zijn dus onder valse voorwaarden dit contract aangegaan.
De kabel moet uit de grond (alle aansluitingen zijn er) en de Ziggoaansluiting moet hersteld worden op kosten van de KPN.
Tevens verlangen wij een financiële compensatie van de KPN voor alle gelden schade en ergenissen.
E.e.a. zal gaan lopen via de consumentenbond, en onze juridische verzekering.
Ook zullen wij alle briefwisselingen doorgeven aan alle consumentenrubrieken , en waar mogelijk alle sociale media.
Het is een een keer over. En wij hebben liever de adrenaline van de juridische strijd, dan het frusterende gevoel van onmacht.
Wij hebben een contract met KPN, niet met het bedrijf dat erachter zit. KPN blijft in gebreke en dit duurt al 5 maanden. Het meest ergerlijke is de doodse stilte van KPN uit. er valt van alles te begrijpen over vertragingen, maar meld het fatsoenlijk. Dan is er volop begrip.
Wij willen van de ergernissen af, en vooral terug naar Ziggo. Wij hadden daar geen problemen mee.
KPN krijgt een aangetekende ingebrekestelling, en de contracten van Internet, TV, en Mobiel moeten opgezegd worden. Dat laatste omdat het een combinatie abonnement is, en niet werkt zolang internet/tv niet actief is. Wij zijn dus onder valse voorwaarden dit contract aangegaan.
De kabel moet uit de grond (alle aansluitingen zijn er) en de Ziggoaansluiting moet hersteld worden op kosten van de KPN.
Tevens verlangen wij een financiële compensatie van de KPN voor alle gelden schade en ergenissen.
E.e.a. zal gaan lopen via de consumentenbond, en onze juridische verzekering.
Ook zullen wij alle briefwisselingen doorgeven aan alle consumentenrubrieken , en waar mogelijk alle sociale media.
Het is een een keer over. En wij hebben liever de adrenaline van de juridische strijd, dan het frusterende gevoel van onmacht.
12-02-2024 volkerwessels: ja we hebben nog steeds geen ticket ontvangen van KPN netwerk want anders kunnen we niks uitvoeren. ( ik: u voert ook helemaal niks uit al 2 jaar niet ) volkerwessels: Nou als u dat zo zegt verbreek ik de verbinding.
Dat kunnen ze , verbindingen verbreken inplaats van aansluiten.
KPN gebeld, want volgens Volkers wessels moeten ze een ticket ontvangen
om de klant op de wijkcentrale aan te sluiten.
KPN: nee de wijkcentrale moeten ze nog bouwen
Volkerswessels: We wachten nog op de ticket
KPN netwerk: Ticket is allang verstuurd
Volkerswessels: we hebben een ticket ontvangen tijdje geleden al
Alleen we wachten tot we zeker zijn dat u een glasvezel aansluiting heeft
KPN netwerk: U kunt een email sturen met een foto van de glasvezel aansluiting.
( foto verstuurd )
Volkerswessels: ( marokaanse meneer ) Ick Nie weten meneer, gen idee nee geen tieket ontvangen
KPN netwerk: ik Heeft u nu wel of geen ticket verstuurd? U moet even KPN bellen dan kunnen weten we of er een ticket verstuurd moet worden
KPN: IK: Kunt u KPN netwerk een ticket versturen zodat ze weten dat ze moeten werken en dat ze volkerswessels op de hoogtre houden en uitvoeren zodat ik aangesloten word.
KPN: Dat kunnen we niet daar voor moet u bij KPN netwerk zijn.
@Yeps We kunnen @Ward_ vragen om even mee te kijken.
Vanuit mijn rol als moderator van KPN (het provider gedeelte) kan ik niets anders zien dan dat de wijkcentrale nog niet werkend is opgeleverd.
Hou er wel rekening mee dat Ward dit op eigen titel doet. Dus of hij er tijd voor heeft, moeten we even afwachten. Officieel zou je natuurlijk gewoon netjes geïnformeerd moeten worden door de helpdesk van KPN (de netwerkbeheerder)
@Yeps We kunnen @Ward_ vragen om even mee te kijken.
Vanuit mijn rol als moderator van KPN (het provider gedeelte) kan ik niets anders zien dan dat de wijkcentrale nog niet werkend is opgeleverd.
Hou er wel rekening mee dat Ward dit op eigen titel doet. Dus of hij er tijd voor heeft, moeten we even afwachten. Officieel zou je natuurlijk gewoon netjes geïnformeerd moeten worden door de helpdesk van KPN (de netwerkbeheerder)
ja kan allemaal wel zo zijn. heb middels 2 jaar die glasvezel contactdoos in de woonkamer. Hoelang heeft KPN nog nodig? Zou KPN gewoon juridisch gestopt moeten worden om te gaan graven en leggen, maar eerst de mensen aan sluiten ?
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.