Mogelijk kom er uit dat je SuperWifi nodig hebt. Dat was bij mij ook het geval toen ik de Box 12 kreeg als vervanging van de Experiabox V9.
KPN schrijft:
De Wifi Manager controleert eerst of je verbinding met het KPN netwerk helemaal in orde is. We vragen je om via je eigen wifi netwerk in te loggen met KPN account. Daarna voeren wij op afstand de verbeteringen door.
Ieder huis is anders en daarom krijg je wifi-advies op maat.
Mogelijk kom er uit dat je SuperWifi nodig hebt. Dat was bij mij ook het geval toen ik de Box 12 kreeg als vervanging van de Experiabox V9.
KPN schrijft:
De Wifi Manager controleert eerst of je verbinding met het KPN netwerk helemaal in orde is. We vragen je om via je eigen wifi netwerk in te loggen met KPN account. Daarna voeren wij op afstand de verbeteringen door.
Ieder huis is anders en daarom krijg je wifi-advies op maat.
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.