Skip to main content
Beantwoord

WiFi problemen sinds de nieuwe modem, 4 keer per dag uitval

  • 23 december 2023
  • 1 reactie
  • 49 keer bekeken

dag,

sinds we nieuwe modem en experiabox hebben , hebben we problemen.

met TV en internet / wifi.

wifi slaat 3 a 4 x per dag uit en dan staat er op mijn scherm mobiel IP connectie werkt niet.

dan wachten en dan krijg ik weer een seintje dat ik weer de wifi kan activeren.

als we geen bereik hebben dan werkt de telefoon ook niet en dit is erg lastig.

mijn vraag is wat kan ik er aan doen om dit op te lossen.

hoor het graag.

vriendelijke groet 

Henriëtte Landman.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @henriette.landman ,

 

Probeer eens de KPN Wifi Manager

 

Mogelijk kom er uit dat je SuperWifi nodig hebt.  Dat was bij mij ook het geval toen ik de Box 12 kreeg als vervanging van de Experiabox V9.  

 

KPN schrijft: 

De Wifi Manager controleert eerst of je verbinding met het KPN netwerk helemaal in orde is. We vragen je om via je eigen wifi netwerk in te loggen met KPN account. Daarna voeren wij op afstand de verbeteringen door.

 

Ieder huis is anders en daarom krijg je wifi-advies op maat. 

Lees eventueel verder via de link: 

 

 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36645 reacties
  • Antwoord
  • 24 december 2023

Hallo @henriette.landman ,

 

Probeer eens de KPN Wifi Manager

 

Mogelijk kom er uit dat je SuperWifi nodig hebt.  Dat was bij mij ook het geval toen ik de Box 12 kreeg als vervanging van de Experiabox V9.  

 

KPN schrijft: 

De Wifi Manager controleert eerst of je verbinding met het KPN netwerk helemaal in orde is. We vragen je om via je eigen wifi netwerk in te loggen met KPN account. Daarna voeren wij op afstand de verbeteringen door.

 

Ieder huis is anders en daarom krijg je wifi-advies op maat. 

Lees eventueel verder via de link: