Skip to main content
Beantwoord

TV ontvanger en Modem retour, maar volgens KPN modem niet ontvangen

  • 26 december 2023
  • 4 reacties
  • 70 keer bekeken

Hallo,

Op 18-12-2023 heb ik de TV ontvanger en de Modem retour gestuurd naar KPN (track&trace 3SPNMK001654421, gewicht 1,44kg), maar vandaag 26-12 krijg ik een email dat de TV ontvanger wel is ontvangen maar de modem niet!

 

Groeten,

Dimitris

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @gdimitris. Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Het terugsturen van de apparatuur en de brief hebben elkaar waarschijnlijk gekruist. Ik heb zojuist aan onze logistieke afdeling doorgegeven dat je alle apparaten inmiddels al retour hebt gestuurd. Bedankt voor het doorgeven. De brief kan als niet verzonden beschouwd worden.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Michel.uit.Arnhem
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13

Hoi @gdimitris 

Welkom op het Forum van KPN.

 

De afgelopen weken is het erg druk geweest bij de pakketbezorgers, maar ook zeker in het magazijn van KPN, waardoor er zaken zoals retourzendingen wat vertraging hebben oplopen.
Het is natuurlijk al goed nieuws, dat het modem al retour is verwerkt in het magazijn van KPN.
Al begrijp ik heel goed, dat je het nu ook graag wilt weten van de TV ontvanger, omdat het volgens de ontvangen e-mail nog niet retour is gekomen.

Via het forum kan een KPN Moderator voor jouw even gaan kijken binnen je gegevens, wat de status is? maar ook om te zien of de TV ontvanger alsnog binnen is gekomen?

Vul daarom alvast je forum profiel volledig in, denk hierbij aan:

  • Klantnummer
  • 06-nummer
  • Geboortedatum
  • Postcode en huisnummer
  • En in het veld “persoonlijk opmerkingen” zet je de laatste vier cijfers van je bankrekening neer.

Deze gegevens zijn alleen voor jezelf en een moderator inzichtelijk.
Zonder deze gegevens kan een moderator je helaas niet helpen!

Hou er wel rekening mee, dat het enkele dagen kan duren, voordat een moderator je gaat voorzien van antwoord hierop.


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 16423 reacties
  • Antwoord
  • 27 december 2023

Hoi @gdimitris. Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Het terugsturen van de apparatuur en de brief hebben elkaar waarschijnlijk gekruist. Ik heb zojuist aan onze logistieke afdeling doorgegeven dat je alle apparaten inmiddels al retour hebt gestuurd. Bedankt voor het doorgeven. De brief kan als niet verzonden beschouwd worden.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 27 december 2023

Dank je wel!


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Graag gedaan!