Nadat wij na twee maanden weer thuis kwamen bleken er op het NT kastje geen lampjes meer te branden. Ook hebben we het idee dat ons internet ook te langzaam is wat snelheid betreft. Als ik het bekende 0800 nummer bel kom ik niet verder dan dat ze het modem resetten. Ik zelf heb het idee dat het modem niet het probleem is… maar het NT kastje. Verder hebben wij een storing op onze vaste telefoonverbinding. Als iemand ons probeert te bellen horen we alleen maar een luide bromtoon.
KPN graag een afdoende antwoord of oplossing
Beste antwoord door bnh
Hubertus1952 schreef:
Nadat wij na twee maanden weer thuis kwamen bleken er op het NT kastje geen lampjes meer te branden. Ook hebben we het idee dat ons internet ook te langzaam is wat snelheid betreft. Als ik het bekende 0800 nummer bel kom ik niet verder dan dat ze het modem resetten. Ik zelf heb het idee dat het modem niet het probleem is… maar het NT kastje. Verder hebben wij een storing op onze vaste telefoonverbinding. Als iemand ons probeert te bellen horen we alleen maar een luide bromtoon.
KPN graag een afdoende antwoord of oplossing
Heb je het NT kastje al twee minuten van het stroom gehad ? Als dat niet werkt moet je gewoon de klantenservice bellen voor een monteur. Tel: 0800 0402
Het modem resetten als er geen lampje brandt op het glasvezelkastje is zinloos. Er is namelijk geen verbinding. Waarschijnlijk niet de beste medewerker aan de lijn gehad. Bel nog een keer met 0800-0402. Meer kan je niet doen. Overigens is het modem natuurlijk niet van hun kant te resetten als er geen verbinding is.
Nadat wij na twee maanden weer thuis kwamen bleken er op het NT kastje geen lampjes meer te branden. Ook hebben we het idee dat ons internet ook te langzaam is wat snelheid betreft. Als ik het bekende 0800 nummer bel kom ik niet verder dan dat ze het modem resetten. Ik zelf heb het idee dat het modem niet het probleem is… maar het NT kastje. Verder hebben wij een storing op onze vaste telefoonverbinding. Als iemand ons probeert te bellen horen we alleen maar een luide bromtoon.
KPN graag een afdoende antwoord of oplossing
Heb je het NT kastje al twee minuten van het stroom gehad ? Als dat niet werkt moet je gewoon de klantenservice bellen voor een monteur. Tel: 0800 0402
Heb de spanning er af gehad en de lampjes branden weer. Heb geen idee wat er aan de hand kan zijn geweest. Voor ons is voorlopig het probleem opgelast.
Heb de spanning er af gehad en de lampjes branden weer. Heb geen idee wat er aan de hand kan zijn geweest. Voor ons is voorlopig het probleem opgelast.
@Hubertus1952 ik zelf laat altijd mijn modem en glasvezel kastje branden als ik maanden elders vertoef
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.