Skip to main content
Beantwoord

KPN Box 12 crasht ook na bezoek monteur

  • 6 april 2024
  • 1 reactie
  • 22 keer bekeken

@Mitchel_v_Kleef ,

Jouw bericht is al van een paar maand geleden, maar het probleem speelt nog.

Hier nu al paar weken zelfde probleem. Wij zijn al iets ouder en zelf niet zo handig met alles.

Via de klantenservice een alleraardigste dame een paar keer aan de telefoon gehad. Van alles geprobeerd, niets hielp. Dus aan haar ligt het niet. 

Nu is er een monteur geweest donderdag:   We dachten: nu wordt het opgelost.

Het probleem is nog steeds niet opgelost!!!. Gek word je er van. Elke keer de stekker er uit en alles weer opnieuw opstarten. De ene keer ligt onze mobiel eruit , de andere keer de tablet of de laptop etc. En als we weg zijn geweest, komen we met geen mogelijkheid thuis meer met mobiel op de wifi, terwijl als we bij onze familie op bezoek komen, de mobiel automatisch de wifi daar pakt.!!  Alles werkte, tot er een update plaats vond.

Een nieuw modem hebben we toegestuurd gekregen, niets helpt.

Radeloos zijn we.

 

Admin: reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @ewiss als je een wegvallende verbinding blijft hebben kun je hier toch het beste nog een keer over bellen denk ik. Mijn collega's kunnen de lijn nog even uitlezen en opnieuw een monteur sturen als dat nodig is.

Mocht de oorzaak toch in je eigen apparatuur of de configuratie daarvan zitten denken we hier natuurlijk ook graag mee.
Ik ben dan wel benieuwd wat je allemaal aangesloten hebt en hoe je alles precies aangesloten hebt zitten.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15405 reacties
  • Antwoord
  • 9 april 2024

Hoi @ewiss als je een wegvallende verbinding blijft hebben kun je hier toch het beste nog een keer over bellen denk ik. Mijn collega's kunnen de lijn nog even uitlezen en opnieuw een monteur sturen als dat nodig is.

Mocht de oorzaak toch in je eigen apparatuur of de configuratie daarvan zitten denken we hier natuurlijk ook graag mee.
Ik ben dan wel benieuwd wat je allemaal aangesloten hebt en hoe je alles precies aangesloten hebt zitten.