Skip to main content
Beantwoord

Geen internetverbinding via Archer 4G router

• 29 april 2024
  • 6 reacties
  • 104 keer bekeken

ik wil mijn simkaart gebruiken in een Archer 4G router, ik krijg hem wel geïnstalleerd maar ik krijg geen data door. Zijn daar andere instellingen voor nodig. Bij een andere provider heb ik geen last gehad.

Beste antwoord door Jeroen van KPN

XS4-Arjan schreef:

Hallo @Wim 50 , welk APN gebruik je in deze router (dat kan je ergens instellen)? Voor KPN moet dat ‘internet’ zijn of ‘KPN’.

Hallo @Wim 50,  wellicht kom je er uit met de instructie van TP-link zelf om de APN aan te passen:

https://www.tp-link.com/nl/support/faq/1663/

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+16
  • Superuser
  • 8320 reacties
  • 29 april 2024

Gebruik je wel een 097 nummer datasim? Met een 06 nummer mag het niet @Wim 50 

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 1754 reacties
  • 29 april 2024

Hallo @Wim 50 , welk APN gebruik je in deze router (dat kan je ergens instellen)? Voor KPN moet dat ‘internet’ zijn of ‘KPN’.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 29 april 2024

Dankjewel voor de reactie, het APN TYPE is statisch en APN is KPN4G.nl en kan ik nergens wijzigen wat ik ook probeer.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 10750 reacties
  • Antwoord
  • 1 mei 2024
XS4-Arjan schreef:

Hallo @Wim 50 , welk APN gebruik je in deze router (dat kan je ergens instellen)? Voor KPN moet dat ‘internet’ zijn of ‘KPN’.

Hallo @Wim 50,  wellicht kom je er uit met de instructie van TP-link zelf om de APN aan te passen:

https://www.tp-link.com/nl/support/faq/1663/

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 1 mei 2024

Ik ga dat proberen maar ik heb nu mijn laptop niet bij de hand. Want volgens inderdaad tp link heb ik die wel nodig. Bedankt ik kom er op terug. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Succes!