- IK geef nu KPN feedback waarom ik zal vertrekken, ondanks dat techniek KPN mij aanstaat
- klantenservice 1808 neemt niet op, 2x 20 minuten gebeld, ik krijg geen medewerker aan de lijn (de ‘erg druk’ smoes, en leugen ‘u bent eerstvolgende’ daardooar 2x24 euro =48 euro verloren, zonder te zijn geholpen. Dat is natuurlijk totaal onredelijk en afzetterij
- Na een afgesproken beginprijs van 50 euro, kruipt u naar nu al 81 euro, tegen afspraak in, en dat alles zonder verantwoording. Zie ik als contractbreuk. Helaas zit er niets anders op dan om de paar maanden van KPN naar Ziggo te gaan, en dan weer omgekeerd, om de beste prijs te houden. Meer dan 50 euro per maand vind ik afzetterij. Op tv is zeer zelden iets de moeite waard (Netflix met 6,99 per maand is veel waardevoller), en op sneller internet zit ik totaal niet te wachten!
Redenen voor mijn vertrek als klant bij KPN
Beste antwoord door PeterG
1808 is niet het nummer van kpn. Dat is
Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
De beginprijs had vast een korting van 3 tot 6 maanden inbegrepen waarna de normale prijs, van waarschijnlijk zo'n 72 €, is ingegaan. Na een aantal jaren inflatiecorrectie kan het heel goed dat het dan zo'n € 80 is. De inflatieverhoging is vaak zo'n 2,50 tot 3,00 € per jaar.
Ik wil je dit nog meegeven voordat je definitief besluit naar een andere provider te gaan.
Als het je technisch bevalt hoef je niet weg. Je kunt 'gewoon' naar het nieuwste abonnement. Dan begin je weer met de startprijs. Alleen krijg je niet de eerste maanden de “nieuwe-klanten-lok-korting”.
Gezien de € 80 denk ik dat je nu Alles in 1 Standaard of Premium hebt. Daar zit o.a. Spotify à € 10,99 bij in. Zonde als je dat nu niet gebruikt, maar dan wel voor betaalt. Bij onderstaande kun je dat bijvoorbeeld weglaten. En vaste telefoon (ook € 2 binnen Ai1) ook als je dat niet meer gebruikt.
De opties met het nieuwe abonnement. Internet is de basis. Daarna stapelbaar, dus inhoud naar keuze.

Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.