Skip to main content
Beantwoord

Afspraak inplannen vervangen glasvezelkastje lukt niet online

  • 22 juli 2024
  • 2 reacties
  • 48 keer bekeken

Ik krijg steeds sms-jes om een afspraak te maken voor vervanging van het glasvezelkastje.

Wanneer ik dan een afspraak wil maken via de link www.kpn.com/kastjevervangen.

Krijg ik na inloggen en invullen telefoonnummer een fout melding zowel via de mobiele telefoon als de laptop!!

Verder kom je niet ! In middels meerdere SMS ontvangen en vele keren geprobeerd.

 

Dit is echt geklungel !

Beste antwoord door Denise van KPN

Via welke link probeer je een afspraak te maken, @Johannes de loper? En wat voor foutmelding krijg je?

Ik weet niet of ik erbij kan helpen, maar het is in ieder geval goed om te weten waar het fout gaat.

Verder kan je bij vragen of problemen over het maken van je afspraak contact opnemen met Roamler. Dit kan je doen via; 020-7219405. Roamler is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7748 reacties
  • Antwoord
  • 25 juli 2024

Via welke link probeer je een afspraak te maken, @Johannes de loper? En wat voor foutmelding krijg je?

Ik weet niet of ik erbij kan helpen, maar het is in ieder geval goed om te weten waar het fout gaat.

Verder kan je bij vragen of problemen over het maken van je afspraak contact opnemen met Roamler. Dit kan je doen via; 020-7219405. Roamler is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur.


  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 29 juli 2024

DANK !!

Ik worstel ook al drie maanden met soortgelijke problemen: “er is iets foutgegaan, probeer het later nog eens” op de website en via het support-netwerk telefoonnnummer onbereikbaar, geen inhoudelijke reacties op emails