Skip to main content
Beantwoord

Box12 met 4 SuperWiFi's niet stabiel

  • 24 juli 2024
  • 2 reacties
  • 58 keer bekeken

Hallo,

Ik heb een kpn box 12. Met 4 super wifi punten. De afgelopen 2 weken valt zeer regelmatig al het internet weg. Zowel bedraad als via WIFI. Terwijl alle lampjes op de modem groen branden.

Herstart van de modem en dan 15-30 min wachten (totdat alle super wifi punten weer verbinding hebben met de modem) levert dan dat alles weer werkt.

Is er een manier om een stabieler modem te krijgen? Dit was voorheen niet zo en ik heb thuis niks in de setup veranderd. 

(modem admin interface is overigens super traag, altijd zo geweest).

 

Beste antwoord door Denise van KPN

Lastig dat je een wegvallende verbinding ervaart, @Pauliexx. Ik raad je aan om het online stappenplan voor internet storing of wifi problemen eens te doorlopen. Hiermee kunnen de meeste problemen op afstand verholpen worden. Kom je er hiermee niet uit, dan wil ik je vragen telefonisch contact met ons op te nemen via 0800 0402. We kunnen dan samen kijken hoe we jouw probleem kunnen oplossen.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 24 juli 2024

Sinds deze week ook dit probleem, geen internet en via site alle stappen doorlopen toen nummer gezocht...en gebeld. Geloof echt dat ze wilden helpen? maar gewoon dezelfde stappen en geen resultaat. En nog erger op gegeven moment echt o nbeleefde, ongeduldige medewerker! Heb opgehangen en alle stekkers eruit getrokken. Andere dingen gedaan, stekkers erin en ineens deed alles het weer!?

Hoop dat dit eenmalig was en dat medewerkers een opleiding krijgen, klantvriendelijk en creatief, kundig oplossen. 


Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7748 reacties
  • Antwoord
  • 29 juli 2024

Lastig dat je een wegvallende verbinding ervaart, @Pauliexx. Ik raad je aan om het online stappenplan voor internet storing of wifi problemen eens te doorlopen. Hiermee kunnen de meeste problemen op afstand verholpen worden. Kom je er hiermee niet uit, dan wil ik je vragen telefonisch contact met ons op te nemen via 0800 0402. We kunnen dan samen kijken hoe we jouw probleem kunnen oplossen.