Skip to main content
Beantwoord

Geen verbinding service lampje oranje, wat kan ik doen?

• 25 november 2024
  • 4 reacties
  • 53 keer bekeken

We hebben thuis geen internet/tv/telefoon verbinding en het lampje “service” brand oranje. Nadat we de stroom even van de NT box hebben gehaald brand het lampje weer groen op t modem, maar nog steeds geen verbinding. Zodra je het modem opnieuw opstart springt het service lampje vervolgens weer op oranje. Zijn er nog andere dingen die ik kan doen om de verbinding proberen te herstellen, voordat ik de klantenservice moet bellen?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo en welkom op de KPN community ​@PeggyG61. Hier gaat duidelijk iets niet goed met de KPN aansluiting. Online kun je de servicetool voor geen verbinding doorlopen, mocht dat geen oplossing bieden? Neem dan contact op met de klantenservice. Je kunt ook zelf een afspraak plannen op het moment dat het jou past. 

Bekijk origineel

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22048 reacties
  • 25 november 2024

Je doet er verstandig aan om te bellen met de klantenservice 0800-0402. Spreek in dat je een storing hebt. Ze kunnen dan meteen met je meekijken. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 10725 reacties
  • Antwoord
  • 28 november 2024

Hallo en welkom op de KPN community ​@PeggyG61. Hier gaat duidelijk iets niet goed met de KPN aansluiting. Online kun je de servicetool voor geen verbinding doorlopen, mocht dat geen oplossing bieden? Neem dan contact op met de klantenservice. Je kunt ook zelf een afspraak plannen op het moment dat het jou past. 

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 26 februari 2025

Ik heb nu hetzelfde probleem... benieuwd wat je oplossing is geweest 😁

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 10725 reacties
  • 27 februari 2025

Om dit opgelost te krijgen kun je het beste contact opnemen met de klantenservice ​@Eli_grens Een medewerker kan dan tijdens direct contact de gehele verbinding doormeten en direct de benodigde stappen zetten om dit voor je op te lossen. Online kun je de servicetool voor geen verbinding doorlopen

Reageer