Onze wifi is enorm slecht in huis.
Ik heb geprobeerd om in te loggen op onze modem om de frequentie van de wifi te veranderen.
Maar naar meerdere uren geprobeerd erin te komen, lukt dit niet. Reset, spanning eraf enzo.
Vervolgens gebeld met jullie, naar een frustrerend gesprek kunnen ze me niet verder helpen.
In het gesprek kwam de vraag of we versterkers hebben, ja dat hebben we, maar volgens jullie zijn dit niet de juiste in combinatie met de kpn box 12.
Heel frustrerend, want jullie hebben deze zelf aanbevolen.
Uiteindelijk kwam de vraag of ik geen laptop heb , want dan kan het inloggen op de kpn box 12 waarschijnlijk wel, jullie zijn er namelijk van op de hoogte dat er inlog problemen zijn.
Uiteindelijk konden jullie niks voor ons betekenen.
We hebben een laptop geregeld en na veel resetten van de modem uiteindelijk gelukt om erin te komen, maar hij vraagt eerst om het wachtwoord te veranderen, dit lukt natuurlijk niet waardoor we er weer uit zijn gegooid.
Nu uren verder en enorm gefrustreerd dat jullie niks voor ons kunnen doen.
We betalen echt veel geld aan jullie en onze wifi is verschrikkelijk, over jullie service en hulp wil ik het niet eens hebben.
Aangegeven dat wij opzoek gaan naar een andere provider zodat we een aantal nieuwe en verbeterde spullen in huis krijgen, misschien dat het de kwaliteit verbeterd . Daar betalen we immers voor.
Vraag
Zeer slechte wifi en inloggen op modem lukt niet
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.