Skip to main content
Beantwoord

Foutcode HUENEME-NEGEV bij Call of Duty PS5

• 28 december 2024
  • 12 reacties
  • 126 keer bekeken

Goedemorgen,

Tijdens het opstarten van Call of Duty bop 6 krijg ik deze melding. Nu las ik dat je het probleem kon oplossen door even je telefoon te conecten 'hotspot' en weer terug naar de wifi. Alleen om dit elke keer te doen ia ene beetje gek. Iemand een andere oplossing???

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@lesleyp en ​@Des123! Welkom op onze community! Ik heb er zelf niet zoveel verstand van maar vind op internet wel een paar mogelijke oplossingen maar niet een specifieke oplossing die voor iedereen werkt.

En hier op Reddit: Fout HUENEME - NEGEV, weet iemand hoe dit op te lossen?

Bekijk origineel

12 reacties

• Auteur
  • Slimmerik
  • 106 reacties
  • 28 december 2024

Je leest ook dat KPN een update kan sturen naar de modem en alles weer ok is?

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 30 december 2024

Hoe kan je aan die update komen? Het is behoorlijk storend namelijk.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15519 reacties
  • Antwoord
  • 31 december 2024

Hoi ​@lesleyp en ​@Des123! Welkom op onze community! Ik heb er zelf niet zoveel verstand van maar vind op internet wel een paar mogelijke oplossingen maar niet een specifieke oplossing die voor iedereen werkt.

En hier op Reddit: Fout HUENEME - NEGEV, weet iemand hoe dit op te lossen?

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 31 december 2024

​@Thomas van KPN Dat had ik zelf inderdaad ook gevonden op google. Ook heb ik de portforwarding en dergelijke instellingen aangepast. Ik vind het echter van de zotte dat ik dit soort fratsen moet uithalen, terwijl ze bij Odido blijkbaar gewoon een fix naar je modem kunnen pushen. Kan KPN dat niet?

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 7 januari 2025

Zeg ​@Thomas van KPN: Wordt dit topic nu doodgenegeerd, of komen jullie nog met een oplossing op de proppen..? Ik heb best betaald voor die "super"wifipunten, maar het werkt dus niet naar behoren. Jullie concurrent kan een fix pushen, maar jullie laten het maar zoals het is?

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15519 reacties
  • 8 januari 2025

Hoi ​@Des123 nee hoor, maar ik heb hier vanuit KPN helaas ook geen oplossing voor. Dat gezegd hebbende moet dit issue volgens mij prima op te lossen zijn.

• Auteur
  • Slimmerik
  • 106 reacties
  • 8 januari 2025

Ik heb  u mijn super wifi punten eraf moeten halen... en nu werkt het... echt te gek!!

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 12 januari 2025

​@Thomas van KPN Als de oplossingen die via google omhoog komen hadden gewerkt, had ik niet hier geantwoord. Ik blijf het vreemd vinden dat KPN blijkbaar geen fix kan pushen. Ontbrekende kunde?

• Auteur
  • Slimmerik
  • 106 reacties
  • 12 januari 2025

Als je belt met een vraag is vaak ook de kunde ver te zoeken...

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 25 januari 2025

Helemaal vreemd dat het verder ook genegeerd wordt...

• 0 reacties
  • 25 januari 2025
Des123 schreef:

Helemaal vreemd dat het verder ook genegeerd wordt...

Dit is een gebruikers helpen gebruikers forum.

Moderators doen hier niet veel anders dan een topic dat na 3 dagen geen reactie heeft gekregen omhoog gooien om zo een reactie te ontlokken van TS of een gebruiker.

Thomas de Moderator heeft op 8 of 9 januari duidelijk gemaakt je het moet doen met zijn reactie op 1 of 2 januari.

Hij en zijn companen zullen naar alle waarschijnlijkheid niks meer bijdragen aan dit topic.

Een manier van communiceren waar ik moeilijk aan kan wennen...

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15519 reacties
  • 27 januari 2025

Wat krijskever zegt klopt wel, ik heb hier vanuit KPN helaas niet veel meer over te zeggen evenals mijn collega's aan de telefoon. Als je weet wát de oorzaak van de foutmelding is heeft de community misschien nog tips wat je hier aan kunt doen

Reageer