Skip to main content
Vraag

Administratie aanleg glasvezel niet correct voor wooncomplex

• 28 januari 2025
  • 2 reacties
  • 67 keer bekeken

Geachte heer Huijgens,

We hebben de glasvezelaansluiting in je woning gemonteerd en deze is klaar voor gebruik. Om gebruik te maken van supersnel internet heb je een glasvezelabonnement nodig.
Je beslist zelf of je bij KPN een abonnement afsluit of bij een andere provider. Je vindt een overzicht van de providers die abonnementen aanbieden op ons netwerk op https://netwerk.kpn.com/providers.

Wil je een abonnement afsluiten bij KPN? Neem dan contact op met onze collega’s van de afdeling Consumentenmarkt door te bellen naar 0800 0402.
Vraag dan aan je provider om je over te zetten naar glasvezel.

Succes met de laatste stap en alvast veel plezier met je snelle internetverbinding.

Met vriendelijke groet,

Team KPN

Dit is een noreply e-mail. Reactie op deze e-mail wordt niet gelezen.

Bericht:WAAROM LEZEN JULLIE MIJN KLACHT NIET?? IK KRIJG EEN ANTWOORD OP EEN VRAAG DIE IK NIET GESTELD HEB. HIER WORD IK ECHT MOEDELOOS VAN!!!! Op 28 jan. 2025, om 14:30 heeft het volgende geschreven: Geachte heer Huijgens, We hebben de glasvezelaansluiting in je woning gemonteerd en deze is klaar voor gebruik. Om gebruik te maken van supersnel internet heb je een glasvezelabonnement nodig. Je beslist zelf of je bij KPN een abonnement afsluit of bij een andere provider. Je vindt een overzicht van de providers die abonnementen aanbieden op ons netwerk op https://netwerk.kpn.com/providers. Wil je een abonnement afsluiten bij KPN? Neem dan contact op met onze collega’s van de afdeling Consumentenmarkt door te bellen naar 0800 0402. Vraag dan aan je provider om je over te zetten naar glasvezel. Succes met de laatste stap en alvast veel plezier met je snelle internetverbinding. Met vriendelijke groet, Team KPN https://netwerk.kpn.com Dit is een noreply e-mail. Reactie op deze e-mail wordt niet gelezen.

Bericht:Ik ben bestuurder van VVE gebouw . Wij hebben vijf huisnummers maar er liggen slechts vier glasvezelkabels binnen. Volgens de systemen van KPN zouden er vijf moeten liggen Maar dat is dus niet zo! Vele jaren geleden heeft de aannemer vijf kabels aangemeld terwijl hij er maar vier heeft aangelegd. Ik ben inmiddels al meer dan een jaar bezig om die vijfde kabel aangelegd te krijgen. Op advies van KPN hebben wij nieuwe abonnementen aangevraagd maar die worden dan weer op hold gezet. Er is al vier keer een monteur geweest maar die kunnen ook niets uitrichten. In november 2024 is er nog een monteur geweest die moest gaan graven om de vijfde kabel te gaan opsporen maar heeft die ook niet kunnen vinden. (Zoals verwacht) Ik heb contact gehad met Circet en FDH. Daar is het probleem bekend maar die geven weer aan dat zij eerst een ticket van KPN nodig hebben om iets te kunnen betekenen. Door het jaar heen heb ik al tientallen telefoontjes gevoerd met alle afdelingen van KPN maar ik blijf maar van het kastje naar de muur gestuurd te worden. Of je wordt doorverbonden en komt dan weer in een keuzemenu terecht en krijg je een sms-je en wordt de verbinding verbroken. Hier word ik hopeloos van. Wie bij KPN kan deze aansluiting voor elkaar krijgen??????? Met vriendelijke groet,

Overeengekomen: Ik geef hierbij akkoord dat KPN deze gegevens mag opslaan en gebruiken voor het beantwoorden van mijn vraag. 
Verstuurdatum: 28-01-2025 14:23:08

Admin: adresgegevens verwijderd uit openbare post i.v.m. privacy

2 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Frank Huijgens, we hebben de persoonlijke gegevens uit je bericht gehaald. Onze community is openbaar en voor alle bezoekers zichtbaar. Het is daarom goed om voorzichtig te zijn met privacygevoelige informatie.

Rot om te lezen dat de aanleg van glasvezel zacht gezegd niet gladjes verloopt. Ik lees dat je al heel lang bezig bent met het voor elkaar proberen te krijgen van die 5e aansluiting, die er al had moeten zijn. Goed dat je aan de bel trekt.

Ik ga hier navraag over doen, om te kijken hoe we het kunnen rechtzetten. Ik hoop binnen een paar dagen meer informatie te hebben. Ik hou je op de hoogte.

Forum|alt.badge.img+10
  • KPN Netwerk
  • 2476 reacties
  • 11 februari 2025

Ik heb op verzoek van Alexandra even meegekeken en (geen verrassing): Ik zie ook dat er vijf aansluitingen gereed gemeld zijn.

Nummer 94 en 94A tot en met D. Dus vijf stuks.

Nummer 94 en 94B t/m D zijn door Volker Wessels tijdens de bouwperiode aangesloten en 94A niet. Dat is ook een zakelijk adres. Die is wel aangepast in de administratie naar “ligt buiten klaar” en is later door Circet op basis van een order via KPN Zakelijke Markt alsnog aangesloten.

@Frank Huijgens Als ik dat allemaal bij elkaar zie begrijp ik nog niet goed welk adres dan zou missen van de vijf officiële BAG adressen hier? Kan je aangeven welke toevoeging wat jou betreft mist?

Reageer