Skip to main content
Beantwoord

WPS knop indrukken heeft geen reactie op mijn V10

• 3 februari 2025
  • 6 reacties
  • 49 keer bekeken

ik heb wel wifi, maar de schotel voor de wifi kan geen verbinding maken met het modem.de schotel geeft een geel lamplichtje. de  wps knop op het modem werkt ook niet en geeft geen ledje op het modem. op het modem brandt alleen ECO

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Kees Ligthart, welkom op onze community! Ik heb je privégegevens verwijderd uit je reactie. Houd er wel rekening mee dat dit een openbaar forum is.

De witte superwifi punten werken nog beperkt samen met de V10. Op de V10 zul je dus wifi uitgeschakeld moeten laten en het eerste superwifi punt met een kabel aan moeten sluiten.
​​​​​​

Meer informatie daarover kun je vinden in de product update pagina van deze update:

Bekijk origineel

6 reacties

• 3068 reacties
  • 3 februari 2025

Welk modem heb je? De Experiabox v10? Heb je witte of zwarte SuperWiFi's? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 3 februari 2025

Ja, Experiabox v10 , je tweede vraag snap ik  niet, nooit van gehoord

Er brandt slechts een blauw ledje bij ECO.

Ik heb nu wel wifi via een klein schoteltje van de KPN, een tweede schoteltje kan ik niet activeren omdat ik geen wps op het modem kan activeren, Resetten doet ook niets. aan- en uitzetten haalt ook niets uit/

ik ga morgen de KPN vragen voor een nieuw modem, want wat nu gebeurd of niet moet gebeuren is een ramp. Of heb je DE oplossing?

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 4 februari 2025

aan Marlon92

ik heb een witte Superwifi maar kan deze niet activeren. ik heb wel de wireless key en de admin wachtwoord , maar wat kan ik daar mee? nu ontvangt deze kennelijk niet het wps signaal als ik op de wps-knop druk van het modem. het gele lampje blijft constant aan, ik heb nu een LAN-kabel aangesloten op mijn net.

mijn modem heeft nu alle ledjes brandend, dat is dus hersteld, maar als op wps druk moet er toch een knipperend ledje aan gaan bij wireless , maar dat gebeurd niet

Ik hoop dat er een oplossing mogelijk is

Kees

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15364 reacties
  • Antwoord
  • 5 februari 2025

Hoi ​@Kees Ligthart, welkom op onze community! Ik heb je privégegevens verwijderd uit je reactie. Houd er wel rekening mee dat dit een openbaar forum is.

De witte superwifi punten werken nog beperkt samen met de V10. Op de V10 zul je dus wifi uitgeschakeld moeten laten en het eerste superwifi punt met een kabel aan moeten sluiten.
​​​​​​

Meer informatie daarover kun je vinden in de product update pagina van deze update:

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 5 februari 2025

probleem is opgelost door mezelf nadat de experiabox goed werkte

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 25 februari 2025

werkt weer

*