Skip to main content
Beantwoord

WiFi werkt op alle apparaten opeens niet meer

• 11 februari 2025
  • 8 reacties
  • 66 keer bekeken

Hi,

Mijn beveiligingscamera, automatische kattenbak en robotstofzuiger hebben allemaal geen wifi verbinding meer. Als ik de wifi probeer te verbeteren krijg ik dit. Iemand een idee wat ik kan doen?

Beste antwoord door Alex van KPN

Werkt televisie nog wel? En brandt het WiFi lampje op de modem ook? Zou je als laatste ook de modem helemaal willen resetten door het resetknopje ingedrukt te houden tot alle lampjes uit gaan? 
Mocht dit ook niet helpen, maak dan een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om te kijken wat hier aan de hand is. 

Bekijk origineel

8 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 8386 reacties
  • 11 februari 2025

Beste ​@EvdlienB er is/was een storing in jouw regio, zie onderstaande link ter controle:

https://www.kpn.com/service/storingen

Succes.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 11 februari 2025
JanD schreef:

Beste ​@EvdlienB er is/was een storing in jouw regio, zie onderstaande link ter controle:

https://www.kpn.com/service/storingen

Succes.

Dank! Maar er staat bovenin het screenshot dat er geen storing is? En ik heb hier al zeker drie dagen last van…

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 8386 reacties
  • 11 februari 2025

Beste ​@EvdlienB bij de wijkcentrale staat toch een rood kruis, dat is toch een storing volgens mij.

Heb je glasvezel, haal dan de glaskast eens minimaal 2 minuten van de stroom en geef daarna de modem een reset.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23409 reacties
  • 13 februari 2025

Hi ​@EvdlienB, welkom bij onze community. 

Ik zie inderdaad ook een rood kruisje op je afbeelding, maar inmiddels geen storing meer in jouw buurt. Werkt alles inmiddels weer bij jou? 

Zo niet, heb jij je modem ook herstart en eventueel het glasvezelkastje 2 minuten stroomloos gemaakt?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 13 februari 2025
Alex van KPN schreef:

Hi ​@EvdlienB, welkom bij onze community. 

Ik zie inderdaad ook een rood kruisje op je afbeelding, maar inmiddels geen storing meer in jouw buurt. Werkt alles inmiddels weer bij jou? 

Zo niet, heb jij je modem ook herstart en eventueel het glasvezelkastje 2 minuten stroomloos gemaakt?

Hey. Nee werkt nog niet. Modem herstart! Alles eigenlijk rondom waar m’n modem en tv zit eruit getrokken. Ik zit in een complex waar niet duidelijk is of ze de glasvezel nou al hebben doorgevoerd maar heb denk ik geen glasvezelkastje om even los te trekken.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23409 reacties
  • Antwoord
  • 17 februari 2025

Werkt televisie nog wel? En brandt het WiFi lampje op de modem ook? Zou je als laatste ook de modem helemaal willen resetten door het resetknopje ingedrukt te houden tot alle lampjes uit gaan? 
Mocht dit ook niet helpen, maak dan een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om te kijken wat hier aan de hand is. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 6 maart 2025

Ja weet je ik denk dan: kan ik wel doen, maar een monteur reset dat ding, dan doet alles het een paar uur, peert ‘ie ‘m, kan ik betalen en is het erna alsnog niet goed

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23409 reacties
  • 10 maart 2025

Het gaat er in eerste instantie om dat je netwerk goed wordt doorgemeten, een monteur komt pas in beeld als het niet anders kan. Als het aan het netwerk zelf ligt is dit ook geen betaalde monteur, ook goed om te weten. :) 

Reageer