Skip to main content
Vraag

Smart TV+ app werkt niet goed en internet in huis is slecht

• 13 maart 2025
  • 3 reacties
  • 25 keer bekeken

Wij zijn overgestapt van Ziggo naar KPN sinds een maand. Wij zijn zeer ontevreden over de kwaliteit van de TV app van KPN en ons internet in huis. Zeer traag, tv gids die niet wil laden, de app die niet wil opstarten, het niet kunnen opnemen met de app, de app die niet beschikbaar is op Apple TV. De TV app is verbonden via LAN. Enorm teleurgesteld in de kwaliteit. Hier bovenop is het internet in huis zeer slecht. Met Ziggo perfecte ontvangst. Gekozen voor het pakket met de hoogste internet snelheid, verre van goed te noemen. Ronduit slecht!

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

3 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7513 reacties
  • 15 maart 2025

Goedemiddag ​@RoWi1973 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community!

Allereerst natuurlijk zuur om te lezen dat je ervaring met onze diensten vooralsnog tegenvalt. Maar ook goed dat je hier melding van maakt zodat we hier wat aan kunnen doen. Wat heb je zelf al geprobeerd en gedaan om deze problemen te verhelpen? Weet dat je voor dit soort zaken tegenwoordig ook een belafspraak in kunt plannen

Nu geef je aan dat je ontevreden bent over de kwaliteit van de TV app en ook over het Internet thuis. Wat betreft het internet; heb je het dan over de wifi of ervaar je ook problemen met een bekabelde verbinding? En ervaar je problemen op alle apparaten die met de wifi zijn verbonden? Omdat je aangeeft de ontvangst niet goed is, vermoed ik dat dit met je wifi heeft te maken. Gebruik je ook versterkers of heb je alleen de Experia Box die een wifi signaal uitzendt? Ik denk dat het sowieso geen kwaad kan om eens aan de slag te gaan met de KPN Wifi manager.

Voor het tv kijken is me nog niet helemaal duidelijk op welke manier je kijkt; gebruik je ook een tv ontvanger (TV+)? Hoe meer je meer hier over kunt vertellen, des te beter beeld krijg ik van de situatie en vanuit daar denk ik graag verder met je mee en zie je bevindingen dan ook graag tegemoet!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 15 maart 2025

Wij kijken met de KPN TV app. Op 1 tv is hij geïnstalleerd rechtstreeks op de LG tv en de andere werkt met de Chromecast. Beide slecht en zeer traag. Betreft inderdaad de wifi. We hebben meerdere versterkers in ons huis. Ontvangst is gewoon slecht. Dit in tegenstelling tot Ziggo. Repeaters hangen op dezelfde locatie als voorheen. Zo te lezen zijn wij niet de enige die problemen ervaren met de app. Al gebruik gemaakt van de belafspraak. Ook hier kom je niet verder. 

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22032 reacties
  • 15 maart 2025

Gebruik je de wifipunten die je al had of heb je nieuwe?

Reageer

*