Beste allemaal,
Sinds enige weken ben ik als oud tft klant (2017) over gegaan naar een kpn contract via een link van Noordzee met nieuw randapparatuur enwel het tv+ kasje. Alles altijd goed geweest en een zeer tevreden klant en dus tijd voor iets nieuws, dus meteen ook mijn snelheid laten verhogen van 200 naar 1000. Nu loop ik er tegenaan dat de 1000 niet gehaald wordt en ben echt geen leek vandaar dat ik wat foto's eraan toegevoegd heb als bewijs.
De opbouw is als volgt en wel en NT kasje (ftu_gn02) uit 2017 die met een vegulde cat8 kabel naar de de V10 gaat die voorzien is van de laatste software V10.25.01.04. De modem staat op eco en de firmware staat op standaard. (Had liefst gehad dat bridge mogelijk was geweest, maar helaas). Vanuit de V10 een cat8 (verguld)naar de eigen router van het merk asus RT-AX86U. (2.5gb wanpoort in gebruik) De echte kenners weten dat je via de asus app de mogelijkheid hebt om via instellingen/QoS een speedtest te doen die geïntegreerd zit op de asus en deze komt steeds zo'n beetje uit rond de 910mb.
Alles is al door mij gereset geweest mochten al dit soort vragen gaan komen.
Ik ben zelf al aan het zoeken geweest op deze site en vroeg me af of er een update op afstand mogelijk is voor de oude NT kasje of zou de oplossing kunnen zijn dat deze verouderd is en eventueel vervangen moet worden omdat het ook niet mogelijk is om een 4gb abbo op mijn adres te nemen?
Nogmaals voor iedereen, hier een zeer tevreden klant nog steeds waarbij altijd alles gewoon werkt . Ik ben dus heel erg benieuwd of er iemand bereidwillig is iets voor mij te betekenen.
Met vriendelijke groet, William