Skip to main content
Beantwoord

Rood alarmlampje en connection lampje is uit op glasvezel aansluitpunt

  • 11 april 2025
  • 2 reacties
  • 40 keer bekeken

Gisteren heeft een monteur van KPN een glasvezelnetwerk geïnstalleerd in mijn meterkast, maar ik heb nog steeds geen internetverbinding.

Op het glasvezelkastje brandt het powerlampje groen en het alarmlampje rood, maar het connectielampje brandt niet.

Ik heb mijn modem aangesloten op het kastje. De WAN-lampjes op het modem branden geel en groen, en het internetlampje knippert heel snel.

Ik heb geprobeerd om met mijn mobiele telefoon verbinding te maken met het wifi-netwerk van mijn modem. De telefoon geeft aan dat hij verbonden is, maar er is geen internet.

Waar zou dit aan kunnen liggen?

Beste antwoord door Joep1965

Bellen met de klantenservice 0800-0402 is in dit geval het beste wat je kan doen. Spreek in dat je een storing hebt. 

Bekijk origineel

2 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22105 reacties
  • Antwoord
  • 11 april 2025

Bellen met de klantenservice 0800-0402 is in dit geval het beste wat je kan doen. Spreek in dat je een storing hebt. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 11 april 2025

Bedankt ​@Joep1965 dat is inderdaad de beste oplossing.


Reageer