Al een paar dagen geprobeerd om espn te wisselen met het pluspakket. Dit kan ik maandelijks doen volgens kpn. Helaas zowel via het tv menu als in mijn kpn lukt het niet en krijg steeds een foutmelding. Na telefonisch contact zou de medewerker het voor mij regelen. Helaas ook niet gelukt. Nog een keer telefonisch contact gehad en nu werd mij duidelijk gemaakt dat ik daar geen recht meer op heb ondanks dat ik nog steeds kpn compleet heb. Graag hoor ik wat er veranderd is.
Beantwoord
Het lukt niet om het KPN Compleet gratis zenderpakket te wisselen, krijg foutmelding
Beste antwoord door Vikash van KPN
H. Beltman schreef:
Kan ik er vanuit gaan dat ik de volgende maand zelf, via mijn kpn of het tv menu, weer kan wisselen naar espn?
Graag gedaan! Daar ga ik wel vanuit. Als dat niet het geval is weet je mij te vinden! 😊
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.