Kan niet wisselen tussen pluspakket en espn, terwijl het al maanden geleden is dat ik van pakket heb gewisseld. Krijg steeds de melding dat de wijziging niet wordt uitgevoerd. Heb het abonnement KPN compleet. Graag reactie.
Beantwoord
Kan niet wisselen tussen ESPN en pluspakket van KPN Compleet
Beste antwoord door Shyrin van KPN
Goedenavond
We zijn intussen een aantal dagen verder: is het al gelukt om telefonisch contact met ons op te nemen en te wisselen van gratis zenderpakket?
Zo nee, vul dan jouw klantgegevens in, in jouw Forum profiel en geef ook aan welk zenderpakket nu geactiveerd moet staan: het Pluspakket of ESPN.
In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.