Heb sinds afgelopen zomer de overstap naar KPN internet en TV gedaan en daar in augustus een mobiele data abbo (tablet, 097 nummer) aan toegevoegd. Een aantal keer telefonisch contact met de klantenservice gehad en telkens werd verteld dat ik entertainment korting zou krijgen en het gratis pluspakket. Dus op aanraden klantenservice mijn Netflix account overgezet naar KPN om van de entertainmentkorting gebruik te maken. Uiteindelijk stond het gratis pluspakket goed in mijn account en op de factuur, echter afgelopen week de eerste factuur gehad met de Netflix erbij maar geen entertainmentkorting eraf. Wederom gebeld en het zou in orde gemaakt worden. Krijg ik gisteren een voicemailbericht dat ik geen recht heb op de entertaimentkorting en vandaag een mail dat mijn voordeel gratis pluspakket er ook weer afgehaald is. Ik snap er niets meer van en blijkbaar weten de medewerkers vd klantenservice het zelf ook niet, zelfs in de KPN winkel waar ik het mobiel abbo icm tablet heb afgesloten werd ik geattenteed op het entertainmentvoordeel. Klopt dit of was het gewoon misleiding, hoe zit het nu?
Beantwoord
Heb ik recht op entertainmentkorting?
Beste antwoord door RBxx
Hoi
Hier op het forum staat in de Kennisbank een artikel met het antwoord op jouw vraag.
Beneden bij de veelgestelde vragen staat:
Als je KPN Thuis combineert met alléén KPN Mobiel Internet (data only) dan krijg je geen Husselvoordelen op jouw KPN Thuis abonnement.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.