Het is weer november, de dagen worden korter en de Black Friday Deals bij KPN zijn er weer! Wil je weten wanneer je jouw welkomstcadeau ontvangt, of heb je andere vragen over de levering? Lees dan snel verder. Benieuwd naar welke deals we dit jaar hebben? Je leest in dit topic alles over de aanbiedingen voor Internet/TV en Mobiel.
Inhoud
Black Friday deals voor KPN Thuis
Je kunt kiezen uit één van de volgende gratis welkomstcadeaus bij een nieuw KPN Thuis abonnement:
2-jarig abonnement
- Coolblue cadeaubon t.w.v. €250,-
- 12 maanden Internet en TV voor 35,- per maand (ook voor Kleinzakelijk)
1-jarig abonnement
- 2 SuperWifi punten (t.w.v. € 199,-)
- 6 maanden Internet en TV voor 35,- per maand
Black Friday deals voor KPN Mobiel
Ook voor KPN Mobiel hebben we een aantal mooie acties. Zo betaal je bijvoorbeeld geen aansluitkosten bij een nieuw mobiel abonnement! Kijk voor het actuele aanbod en alle mobiele acties op kpn.com/shop. Zo heb heb je onder ander de keuze uit:
- De iPhone 13, 15 en 15 zijn extra scherp geprijsd
- Samsung Galaxy S23 met daarbij een Galaxy Watch6 t.w.v. 369,- cadeau
- De Samsung Galaxy A54 is extra scherp geprijsd
- Op de Samsung Galaxy Watch 6 ontvang je 96,- korting
- Apple Watch Series 9 Nu met 72,- korting
Levering Black Friday welkomstcadeau
Levering Coolblue cadeaubon
Heb je bij jouw nieuwe abonnement gekozen voor de cadeaubon van Coolblue? Dan wordt de levering van jouw welkomstcadeau verzorgd door onze partner Sidekix. Na activatie van jouw KPN Internet/TV abonnement ontvang je van ons een e-mail met hierin een vouchercode.
Voor verdere vragen over de levering van jouw welkomstcadeau kun je contact met Sidekix opnemen. Sidekix is op werkdagen tussen 8.00 en 21.00 uur en op zaterdag tussen 10.00 en 16.00 uur bereikbaar op het telefoonnummer 088 – 623 7006 (lokaal tarief).
Levering SuperWifi
Heb je gekozen voor de 2 SuperWifi punten? Deze worden geleverd bij het installatiepakket.
Volg de status van jouw bestelling via de bestelstatus. Log in met jouw KPN account of maak er 1 aan als je deze nog niet hebt.
Veelgestelde vragen
Ik heb al een KPN abonnement, kom ik ook in aanmerking voor deze acties?
De acties voor Internet en TV gelden alleen voor nieuwe klanten. De acties voor Mobiel gelden voor zowel nieuwe als verlengende klanten.
We hebben voor een deel van onze klanten een leuke extra. We willen je graag kennis laten maken met onze opties, daarom kan je nu gratis zenderpakketten of andere (entertainment)opties proberen. Zo heb je keuze uit:
- Storytel, drie maanden voor 1 euro per maand
- HBO Max, Pluspakket, Opnemen pakket, ESPN Compleet 3 maanden gratis
- Viaplay en het Erotiek pakket 3 maanden voor 50 procent
Lees daar alles over in het topic, KPN Voor Jou: extraatjes in november
Goed om te weten: jouw gekozen extra opties eindigen niet automatisch bij afloop van de actieperiode. Je dient de optie zelf stop te zetten via MijnKPN. Wel ontvang je van ons één maand voor afloop van de actie een e-mail ter herinnering. Bevalt de optie niet, dan kan je deze tijdig stopzetten.
Hoe ontvang je de Coolblue cadeaubon?
- Bestel jouw KPN internetabonnement en kies je welkomstcadeau.
- Kies je aansluitdatum.
- Jouw abonnement wordt geactiveerd.
- De Coolblue cadeaubon wordt 14 dagen na activatie van het internetabonnement per e-mail gestuurd.
Ik heb het verkeerde welkomstcadeau gekozen. Kan ik nog ruilen?
Nee, je kunt niet van welkomstcadeau wisselen. Je kunt eventueel wel jouw aanvraag annuleren en opnieuw bestellen met het juiste cadeau.
Kan mijn welkomstcadeau op een ander adres geleverd worden?
Nee, dit is niet mogelijk. Het cadeau wordt uitgeleverd op het adres waarop de lijn is geactiveerd.
Ik heb gekozen voor de Coolblue cadeaubon als welkomstcadeau, maar heb deze nog niet ontvangen. Wat nu?
De welkomstcadeaus worden een werkdag na activatie van jouw diensten toegestuurd. Je ontvangt van ons een e-mail met hierin jouw vouchercode.
Voor verdere vragen over de levering van jouw welkomstcadeau adviseren we je contact met Sidekix op te nemen. Sidekix is op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 – 623 7006 (lokaal tarief).
Ik was niet thuis toen mijn pakket bezorgd werd, wat nu?
Als je niet thuis bent op moment van levering, dan zal de bezorger eerst proberen jouw pakket bij de buren te leveren. Lukt dit niet, dan gaat het pakket naar een PostNL-servicepunt bij jou in de buurt. In beide gevallen laat de bezorger een kaartje achter met een code. Met die code kan er via Track & Trace ingekeken worden waar het pakket is af te halen.
Het pakket wordt een week bewaard op het PostNL punt. Daarna gaat het pakket retour afzender.
Meer informatie KPN SuperWifi
Kies je voor twee gratis KPN SuperWifi punten bij jouw nieuwe abonnement? KPN SuperWifi is dé oplossing voor goede en snelle wifi in huis. Met KPN SuperWifi creëer je, samen met het KPN modem, de KPN Thuis app en de KPN SuperWifi punten, overal in huis een betrouwbaar en snel wifinetwerk.
Deze deal direct scoren? Kijk dan snel op kpn.com. Of wil je graag eerst meer lezen over KPN SuperWifi? Neem dan gerust het topic over gebruik en installatie van KPN SuperWifi door.