Skip to main content
Beantwoord

Combivoordeel. Ik wacht al een week!

• 15 februari 2025
  • 6 reacties
  • 79 keer bekeken

We zijn nu al een week aan het wachten en nog steeds geen bevestiging.. mijn abonnement verlengen met een jaar word wel meteen bevestigd?

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@SimonSelina . Welkom bij de KPN Community.

Begrijp ik uit je bericht dat je een aanpassing hebt gedaan en daar geen bevestiging van hebt gehad? Hoe ben je precies te werk gegaan? En wat is de status in MijnKPN/app  op dit moment?

Als je inderdaad een order hebt geplaatst en het duurt nu al een week, is er waarschijnlijk iets misgegaan. Je kunt in dat geval het beste een terugbelafspraak inplannen zodat een medewerker met je mee kan kijken.

Dat kan via deze link:

Contact en klantenservice | KPN (zie onderaan de pagina)

Bekijk origineel

6 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27421 reacties
  • Antwoord
  • 15 februari 2025

Hoi ​@SimonSelina . Welkom bij de KPN Community.

Begrijp ik uit je bericht dat je een aanpassing hebt gedaan en daar geen bevestiging van hebt gehad? Hoe ben je precies te werk gegaan? En wat is de status in MijnKPN/app  op dit moment?

Als je inderdaad een order hebt geplaatst en het duurt nu al een week, is er waarschijnlijk iets misgegaan. Je kunt in dat geval het beste een terugbelafspraak inplannen zodat een medewerker met je mee kan kijken.

Dat kan via deze link:

Contact en klantenservice | KPN (zie onderaan de pagina)

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 21 februari 2025

Nou het is nu 2 weken geleden dat ik Netflix heb aangevraagd, heb al 3x telefonisch contact opgenomen en heb tot op heden nog steeds geen bevestiging mogen ontvangen.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27421 reacties
  • 25 februari 2025

Hoi ​@SimonSelina . Kun je mij vertellen wat ze bij de telefonische helpdesk vertellen? Er moet toch een reden zijn, lijkt me. 

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 25 februari 2025

Hier hetzelfde verhaal. HBO Max gekozen als combivoordeel en na anderhalve week geen activatie email gekregen.
In mijn beheeromgeving staat dat de aanvraag in verwerking is. Al 2 maal telefonisch contact gehad met KPN. De medewerkers komen er niet uit en zeggen dat ik geduld moet hebben, omdat het druk is. Als ik naar de pagina kpn/hbomaxactiveren ga dan staat er dat er geen bestelling is geplaatst. Dus zonder email activeren kan ook niet. 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27421 reacties
  • 26 februari 2025

Hoi ​@Edwyn . Kan het zijn dat je er nog een andere wijzigings order open staat? Die je vóór het combivoordeel had geactiveerd?

• 362 reacties
  • 26 februari 2025

Je kan ook proberen om toch te activeren. Dat werkte voor de persoon in deze link voor Netflix.

*