Skip to main content
Beantwoord

In afwachting activeren Netflix via Keuzevoordeel

• 28 februari 2025
  • 6 reacties
  • 62 keer bekeken

Ik heb me inmiddels 3 weken geleden aangemeld vanuit level 3 om gratis Netfilx toe te voegen aan mijn combi voordeel pakket. Helaas heb ik tot op heden geen enkele activering of bevestiging email mogen ontvangen. Hoe lang moet ik hierop nog wachten?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@PekoSpierenburg 

Je kunt KPN sowieso zelf bellen met 0800-0402. Ook via Facebook en X kun je rechtstreeks contact hebben. Of via een terugbelafspraak: Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak

Er zijn momenteel trouwens meer klanten die tegen dit probleem van activatie aanlopen. KPN werkt aan een oplossing om dit proces beter te laten verlopen. 

Een moderator van KPN schreef in een ander topic: 

Ik begrijp dat als je een Keuzevoordeel wilt kiezen, je melding krijgt dat je Netflix via de kpn factuur hebt en het eerst bij Netflix het moet opzeggen. Als wij een seintje hebben ontvangen van Netflix dat het abonnement is gestopt, kun je Netflix als Keuzevoordeel kiezen. Het kan enkele dagen duren voordat wij dat seintje hebben ontvangen en verwerkt. Daarna is Netflix als Keuzevoordeel beschikbaar.

We begrijpen dat dit geen ideale situatie is. We werken daarom aan een verbetering om het overzetten van Netflix naar KPN Keuzevoordeel te vereenvoudigen. Dat betekent dat je dan niet meer je abonnement bij Netflix hoeft te beëindigen en te wachten. We verwachten dit op korte termijn gereed te hebben.

Mocht het nu nog niet gelukt zijn om een Keuzevoordeel te kiezen, dan raad ik je aan om dit in de loop van volgende week nogmaals te proberen. Laat je het hier weten als het gelukt is of als er nog vragen of opmerkingen zijn? 

bron: 

Bekijk origineel

6 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 10684 reacties
  • 28 februari 2025

Hallo ​@PekoSpierenburg , welkom op de KPN Community. In drie weken had dit inmiddels al wel verwerkt moeten zijn. Zou je eens het volgende willen doen:

• Log in op de MijnKPN app,
  • Klik op het tabblad “Voor Jou”,
  • Vervolgens kies je “Jouw combivoordelen op een rij - Bekijk al jouw voordelen”. Hier staat aangegeven in welk level je zit. 

Wil je gebruik maken van de nieuwe voordelen? Klik dan in de app op “Ik wil een ander cadeautje” en dan kies je voor jouw keuze.  Mocht je echter al zien dat Netflix is gekozen en is bevestigd, neem dan contact op met de collega's van de klantenservice voor verder onderzoek naar wat er misgaat bij het ontvangen van de activatie van Netflix. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 28 februari 2025

Hallo Jeroen! 

Heb gekeken en mijn level is 3 . Aan het verwerken 2x  Maar dat staat er al 3 weken.

Je krijgt elke maand Netflix standaard staat e rook gemeld.

2 blokjes:

1e Je nieuwe keuzevoordeel is bevestigd

2e Nog niet al je voordelen zijn actief. Zodra dit is verwerkt krijg je een email.

En wachten op deze email is inmiddels bijna 3 weken maar niets mogen ontvangen ook niet in mijn spam box.

Hoor graag weer van u

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 28 februari 2025

Hallo Jeroen,

Hoe krijg ik contact met de klantenservice kan ik op de door u gezonden link niet vinden (contact op met de collega's van de klantenservice) alleen een database met veel vragen maar direct contact zie ik nergens

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36442 reacties
  • Antwoord
  • 28 februari 2025

Hallo ​@PekoSpierenburg 

Je kunt KPN sowieso zelf bellen met 0800-0402. Ook via Facebook en X kun je rechtstreeks contact hebben. Of via een terugbelafspraak: Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak

Er zijn momenteel trouwens meer klanten die tegen dit probleem van activatie aanlopen. KPN werkt aan een oplossing om dit proces beter te laten verlopen. 

Een moderator van KPN schreef in een ander topic: 

Ik begrijp dat als je een Keuzevoordeel wilt kiezen, je melding krijgt dat je Netflix via de kpn factuur hebt en het eerst bij Netflix het moet opzeggen. Als wij een seintje hebben ontvangen van Netflix dat het abonnement is gestopt, kun je Netflix als Keuzevoordeel kiezen. Het kan enkele dagen duren voordat wij dat seintje hebben ontvangen en verwerkt. Daarna is Netflix als Keuzevoordeel beschikbaar.

We begrijpen dat dit geen ideale situatie is. We werken daarom aan een verbetering om het overzetten van Netflix naar KPN Keuzevoordeel te vereenvoudigen. Dat betekent dat je dan niet meer je abonnement bij Netflix hoeft te beëindigen en te wachten. We verwachten dit op korte termijn gereed te hebben.

Mocht het nu nog niet gelukt zijn om een Keuzevoordeel te kiezen, dan raad ik je aan om dit in de loop van volgende week nogmaals te proberen. Laat je het hier weten als het gelukt is of als er nog vragen of opmerkingen zijn? 

bron: 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36442 reacties
  • 4 maart 2025

@PekoSpierenburg 

Is het gelukt na contact met de klantenservice? 

Noordzee schreef:

@PekoSpierenburg 

Is het gelukt na contact met de klantenservice? 

Uiteindelijk, na veel telefoontjes en doorverwijzingen naar diverse KPN-afdelingen, is het gelukt. Er bleek een blokkade op mijn account te zitten, ondanks dat alle aangeboden diensten hier gewoon werkten. Het abuse-team van KPN ontkende dit eerst, maar na veel heen-en-weer mailen bleek daar uiteindelijk toch het probleem te zitten. Na vier weken is het dus gelukt maar verdiend niet de hoofdprijs heeft heel wat uren tijd in beslag genomen helaas.

*