Ik heb me inmiddels 3 weken geleden aangemeld vanuit level 3 om gratis Netfilx toe te voegen aan mijn combi voordeel pakket. Helaas heb ik tot op heden geen enkele activering of bevestiging email mogen ontvangen. Hoe lang moet ik hierop nog wachten?
In afwachting activeren Netflix via Keuzevoordeel
Beste antwoord door Noordzee
Hallo
Je kunt KPN sowieso zelf bellen met 0800-0402. Ook via Facebook en X kun je rechtstreeks contact hebben. Of via een terugbelafspraak: Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak.
Er zijn momenteel trouwens meer klanten die tegen dit probleem van activatie aanlopen. KPN werkt aan een oplossing om dit proces beter te laten verlopen.
Een moderator van KPN schreef in een ander topic:
Ik begrijp dat als je een Keuzevoordeel wilt kiezen, je melding krijgt dat je Netflix via de kpn factuur hebt en het eerst bij Netflix het moet opzeggen. Als wij een seintje hebben ontvangen van Netflix dat het abonnement is gestopt, kun je Netflix als Keuzevoordeel kiezen. Het kan enkele dagen duren voordat wij dat seintje hebben ontvangen en verwerkt. Daarna is Netflix als Keuzevoordeel beschikbaar.
We begrijpen dat dit geen ideale situatie is. We werken daarom aan een verbetering om het overzetten van Netflix naar KPN Keuzevoordeel te vereenvoudigen. Dat betekent dat je dan niet meer je abonnement bij Netflix hoeft te beëindigen en te wachten. We verwachten dit op korte termijn gereed te hebben.
Mocht het nu nog niet gelukt zijn om een Keuzevoordeel te kiezen, dan raad ik je aan om dit in de loop van volgende week nogmaals te proberen. Laat je het hier weten als het gelukt is of als er nog vragen of opmerkingen zijn?
bron:
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.