Probleempje. Ik krijg normaliter emailmeldingen vanwege reacties van andere mensen. Als ik op de link klik in die email, was het zo dat het topic dan opende en ik die reactie kon lezen. Sinds gisteren, 7 maart, krijg ik wel de emailmeldingen, maar bij klikken in de link ga ik nog daadwerkelijk naar het desbetreffende topic, maar mijn eigen opgestelde vraag/item en de reacties erop zijn weg. Niet meer te zien, foetsie. Als dat zo blijft heeft het geen zin meer om ergens op iemands vraag in de kennisbank te gaan reageren want dan stopt het voor mij. In dit geval ging het om mijn vragen/reacties in topic ‘TV+ Box”Update naar KPN TV+ app 1.93.1 op het KPN Forum’. De laatste email met een link naar een reactie (die dus niet werkt) was vanochtend, 9 maart om 10.17 uur. Vraagje: kan iemand van KPN hiernaar kijken?
Beantwoord
E-mails van het forum corresponderen niet met de linkjes naar de Product Updates
Beste antwoord door RBxx
De notificatiemailtjes naar reacties in de Product updates werken nog niet goed. Je komt altijd terecht bij het startbericht en je moet dan zelf afdalen naar de betreffende reactie. Dat is een bekende beperking in de forumsoftware. Dit is gemeld bij inSided, de forummaker.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.