Skip to main content
StickyKennisbank

Feedback op de Kennisbank

• September 12, 2024
  • 57 reacties
  • 2004 keer bekeken
Feedback op de Kennisbank
Toon eerste bericht

57 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • December 10, 2025

Dankjewel voor het melden Ruud, ik heb dat gelijk aangepast en dat stukje weggehaald. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 10, 2025

Scherp van je ​@Noordzee, daar moeten we dus even naar kijken. Dankjewel voor het seintje! 

Ik schreef dat bericht op 3 juni 2025. Ik zie dat het nog steeds niet is aangepast. 

Hieronder nog een keer: 

Acceptgiro’s bestaan al een tijdje niet meer. Sinds 1 juli 2023 om precies te zijn: 

https://www.acceptgiro.nl

In dit artikel worden ze nog wel genoemd. 

Ook de term “hussel” is inmiddels wel achterhaald. Uit dat topic: 

Kan ik maandelijks via acceptgiro betalen?

Een Hussel, Compleet, Alles-in-1 of Digitenne abonnement kan alleen met een automatische incasso betaald worden.

Bij een mobiel abonnement of een PSTN/ISDN aansluiting kan je vanaf je vierde factuur gebruik maken van 'zelf overmaken' (voorheen acceptgiro). Neem hiervoor contact op met de klantenservice door een belafspraak te maken.

Let op: Kies je voor ‘zelf overmaken’? Je ontvangt dan automatisch ook de factuur en specificatie via de post. Dit kost € 1,95 voor Mobiel en € 2,50 voor PSTN/ISDN per maand.

Ik betaal nu via acceptgiro, maar wil graag weer betalen via automatisch incasso. Kan dat?

Dat kan! Je kunt jouw betaalmethode zelf veranderen via MijnKPN bij Persoons- en betaalgegevens.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • December 11, 2025

Dankjewel ​@Noordzee, ik heb dit gelijk aangepast. 

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • December 11, 2025

Hi,

In dit topic staat nog dat je kunt chatten met KPN, maar dat is niet meer zo:

….

Zou dat aangepast kunnen worden?

Daarnaast zie ik dat er nu een nieuw topic is met eigenlijk dezelfde uitleg. Misschien is het dan een betere optie om het topic uit 2016 geheel te verwijderen?

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Auteur
  • Moderator
  • December 11, 2025

Scherp! We gaan het oudere topic inderdaad weghalen, ​@Lvd91.

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • December 18, 2025

Hi!

In dit kennisbank artikel staat nu:

Heb je geen beeld? Dan reset je zo

Voor de Arcadyan HMB2260 en de Arris VIP2952

• Zet de tv-ontvanger uit met de aan/uitknop en wacht 30 seconden.
  • Zet de tv-ontvanger aan met de aan/uitknop.
  • Als je het balkje op het tv-scherm ziet, druk dan een aantal keer op de stand-by knop van de tv-ontvanger (bovenop). Er verschijnt een menu. Door kort op de stand-by knop te drukken kan je door het menu navigeren. 
  • Ga naar Software verwijderen en houd 3 seconden de stand-by knop ingedrukt om deze keuze te bevestigen.
  • De tv-ontvanger reset zich en haalt de software opnieuw binnen. Dit kan 20-30 minuten duren. Zet de tv-ontvanger niet uit tot dit voltooid is.

Ik vind die tekst zelf een beetje verwarrend, omdat denk ik veel mensen de knop bovenop als aan/uit knop aanzien.

Bijv. dit is duidelijker denk ik😊 :

Heb je geen beeld? Dan reset je zo

Voor de Arcadyan HMB2260 en de Arris VIP2952

• Zet de tv-ontvanger uit met de aan/uitknop en wacht 30 seconden. De aan/ uit knop is het schakelaartje op de achterzijde. 
  • Zet de tv-ontvanger aan met de aan/uitknop.
  • Als je het balkje op het tv-scherm ziet, druk dan een aantal keer op de stand-by knop van de tv-ontvanger (bovenop). Er verschijnt een menu. Door kort op de stand-by knop te drukken kan je door het menu navigeren. 
  • Ga naar Software verwijderen en houd 3 seconden de stand-by knop ingedrukt om deze keuze te bevestigen.
  • De tv-ontvanger reset zich en haalt de software opnieuw binnen. Dit kan 20-30 minuten duren. Zet de tv-ontvanger niet uit tot dit voltooid is.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Dankje ​@Lvd91! Inderdaad een handige toevoeging. ​@Alex van KPN heeft het aangepast. 😁