Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik de filter van meldingen over updates aanpassen?

• May 29, 2025
  • 4 reacties
  • 73 keer bekeken

Hoe kan ik mijn filter van de updates meldingen aanpassen

Beste antwoord door PeterG

Ach, je hoeft 'm vanuit de mail alleen maar te openen. En als het je interesse niet heeft direct naar de prullenbak. Dat doe ik ook met update e-mail meldingen van apparaten die ik toch niet heb. Die klik ik na openen gewoon direct naar de prullenbak.

Via de laptop kun je wel een subcategorie bekijken. Maar er zijn geen separate updates van.

Als je die subcategorie link eenmaal weet/hebt kun je 'm ook op je telefoon/tablet gebruiken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • May 29, 2025

Hoi ​@RvdL1 
Dat kan nog niet, er wordt aan gewerkt om dat mogelijk te maken.

• Auteur
  • Helper
  • May 29, 2025

Jammer

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • May 29, 2025

Ach, je hoeft 'm vanuit de mail alleen maar te openen. En als het je interesse niet heeft direct naar de prullenbak. Dat doe ik ook met update e-mail meldingen van apparaten die ik toch niet heb. Die klik ik na openen gewoon direct naar de prullenbak.

Via de laptop kun je wel een subcategorie bekijken. Maar er zijn geen separate updates van.

Als je die subcategorie link eenmaal weet/hebt kun je 'm ook op je telefoon/tablet gebruiken.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@RvdL1, dat kan helaas niet inderdaad. Ik ben het met je eens dat het makkelijk zou zijn, als je bijvoorbeeld alleen updates over de TV+ Box of een modemupdate wilt krijgen. Nu krijg je alles als je geabonneerd bent op Product Updates. Je kunt het op basis van de mail wel zien zoals Peter al zegt, dan weet je of het relevant is voor jou of niet.