Skip to main content
Beantwoord

Ik krijg geen notificaties van community meer binnen sinds gisteren

• April 3, 2025
  • 9 reacties
  • 108 keer bekeken

Ik ontvang geen e-mail notificities meer mbt meldingen van de community. De laaste was van afgelopen dinsdag 10:07. Ik heb niks gewijzigd, ja vandaag mijn e-mail adres, maar toen had ik het probleem dus al. Wat kan ik doen om het weer werkend te krijgen? Of wat kan KPN doen:-)

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@RobvdPoel ,

Dat probleem is bekend sinds dinsdag ongeveer 16.00. Het is doorgegeven en er wordt aan gewerkt om het op te lossen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 3, 2025

Hallo ​@RobvdPoel ,

Dat probleem is bekend sinds dinsdag ongeveer 16.00. Het is doorgegeven en er wordt aan gewerkt om het op te lossen. 

• April 3, 2025

Hallo ​@RobvdPoel ,

Dank, dat had ik even niet meegekregen.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • April 3, 2025

Geeft niks! Fijn dat je het signaleert en aankaart. Ik snap helemaal dat het onhandig is; ik ben nu extra blij met het berichtencentrum, anders was ik helemaal onthand 😪. Gelukkig wordt er inderdaad al aan gewerkt om het te fixen. 

• April 3, 2025

Geeft niks! Fijn dat je het signaleert en aankaart. Ik snap helemaal dat het onhandig is; ik ben nu extra blij met het berichtencentrum, anders was ik helemaal onthand 😪. Gelukkig wordt er inderdaad al aan gewerkt om het te fixen. 

het is toch geen “opzetje” om ons allemaal naar het berichtencentrum te krijgen:-) je bent er zo enthousiast over:-)

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • April 3, 2025

Maar Rob! Wat zeg je nu?! Haha! I wouldn't dare! 

Ik vind het berichtencentrum echt top! Ik zou het wel fijn vinden als reacties in één bericht gegroepeerd zou worden, zodat het overzichtelijker is. Omdat ik zoveel topics volg, heb ik echter liever mijn e-mailnotificaties terug. Ik raak een beetje in paniek telkens als ik zie dat het mapje leeg is. 😊

• April 3, 2025

Maar Rob! Wat zeg je nu?! Haha! I wouldn't dare! 

Ik vind het berichtencentrum echt top! Ik zou het wel fijn vinden als reacties in één bericht gegroepeerd zou worden, zodat het overzichtelijker is. Omdat ik zoveel topics volg, heb ik echter liever mijn e-mailnotificaties terug. Ik raak een beetje in paniek telkens als ik zie dat het mapje leeg is. 😊

je neus wordt niet langer, ik geloof je:-) gaat goed komen met de  e-mailnotificaties.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 4, 2025

@RobvdPoel 

Ik heb vandaag weer de eerste notitieficatiemails ontvangen. 👍

• April 4, 2025

@RobvdPoel 

Ik heb vandaag weer de eerste notitieficatiemails ontvangen. 👍

Ja vanaf een uur of half negen vanmorgen:-) beter!

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • April 4, 2025

Er druppelt inderdaad weer het één en ander binnen 🎉

Ik begrijp van onze platform leverancier dat er al verbeteringen zijn doorgevoerd. De definitieve oplossing volgt nog. Dat zal vast na het weekend gebeuren.