Skip to main content
Beantwoord

Kan mijn e-mailadres voor de community worden aangepast?

• June 3, 2025
  • 11 reacties
  • 130 keer bekeken

Kan mijn e-mail adres voor de community worden aangepast naar het adres wat ik heb aangegeven onder mijn klantnummer, wat ik heb aangegeven in mijn profiel.

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Robkc, prima! 😄 Mocht daar toch verandering in komen, zet dan het e-mail adres dat je wilt gebruiken onder de persoonlijke opmerkingen in je communityprofiel en geef hier een seintje.
Dan pas ik het graag voor je aan!

11 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • June 3, 2025

Beste ​@Robkc dat kan een moderator voor je regelen, wacht zijn/haar reactie binnen dit forum af s.v.p..

• June 3, 2025

Kan mijn e-mail adres voor de community worden aangepast naar het adres wat ik heb aangegeven onder mijn klantnummer, wat ik heb aangegeven in mijn profiel.

Omzetting naar ander e-mail adres niet meer nodig

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 5, 2025

Hi ​@Robkc, prima! 😄 Mocht daar toch verandering in komen, zet dan het e-mail adres dat je wilt gebruiken onder de persoonlijke opmerkingen in je communityprofiel en geef hier een seintje.

• June 5, 2025

@Sanne van KPN ok, als je zo aandringt-) wil je het aanpassen naar het e-mail adres wat ik onder persoonlijke opmerkingen heb gezet. Bij voorbaat dank

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hij is aangepast!

• June 7, 2025

Hij is aangepast!

Top, dank je wel!

• June 15, 2025

Hij is aangepast!

Zou je het nog een keren willen aanpassen, , aangezien het MIJN KPN e-mail adres is gewijzigd, en dan schijnt ook gelijk het e-mail adres wat er is ingezet voor de community te worden aangepast, want de notificaties komen nu weer binnen op het MIJN KPN e-mail adres.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • June 15, 2025

Beste ​@Robkc dan is jouw forum-account, net als jouw abo aan hetzelfde KPNID gekoppeld.

Je kunt het ook scheiden, een eigen KPNID voor forumtoegang en een eigen KPNID voor de abo('s).

• June 15, 2025

Beste ​@Robkc dan is jouw forum-account, net als jouw abo aan hetzelfde KPNID gekoppeld.

Je kunt hjet ook scheiden, een eigen KPNID voor forumtoegang en een eigen KPNID voor de abo('s).

Beste ​@JanD  dank, nooit aan gedacht, heb ze nu gescheiden. 

• June 15, 2025

Hij is aangepast!

Zou je het nog een keren willen aanpassen, , aangezien het MIJN KPN e-mail adres is gewijzigd, en dan schijnt ook gelijk het e-mail adres wat er is ingezet voor de community te worden aangepast, want de notificaties komen nu weer binnen op het MIJN KPN e-mail adres.

Aanpassing net meer nodig. Anders opgelost

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ah fijn dat het al gelukt is en goede tip ​@JanD! 💚