Skip to main content
Beantwoord

Kan niet inloggen via Facebook, omzetten naar KPN ID en oud account verwijderen

• March 16, 2026
  • 5 reacties
  • 56 keer bekeken

Ik heb hetzelfde probleem. Ik kan nu niet meer inloggen met Sarah_NL via Facebook. Kunnen jullie die overzetten naar een KPN ID en daarna het account waarmee ik dit bericht plaats ( Sarah-NL ) verwijderen? Alvast dank!

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Sarah-NL, welkom bij onze community. 

Dit kunnen wij uiteraard voor je in orde maken. Heb jij al een bestaand KPN ID waaraan wij dit kunnen koppelen? Aan je e-mailadres dat je op de community gebruikt zie ik geen KPN ID. Dat is adres **********200@outlook.com

Zou je alsnog een KPN ID willen aanmaken die ik kan koppelen aan Sarah_NL? Vul het e-mailadres daarna in je KPN profiel in, dan kan ik dit aanpassen. Alleen de moderators kunnen dit zien. 

Ik hoor graag van je. 

5 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 18, 2026

Hi ​@Sarah-NL, welkom bij onze community. 

Dit kunnen wij uiteraard voor je in orde maken. Heb jij al een bestaand KPN ID waaraan wij dit kunnen koppelen? Aan je e-mailadres dat je op de community gebruikt zie ik geen KPN ID. Dat is adres **********200@outlook.com

Zou je alsnog een KPN ID willen aanmaken die ik kan koppelen aan Sarah_NL? Vul het e-mailadres daarna in je KPN profiel in, dan kan ik dit aanpassen. Alleen de moderators kunnen dit zien. 

Ik hoor graag van je. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 18, 2026

Hoi Alex!

Eigenlijk vind ik het ook prima om met dit account (Sarah-NL) verder te gaan. Met het andere account (Sarah_NL) heb ik toch maar 12 berichten geschreven. En het scheelt jullie weer wat omzetwerk.

Zou je Sarah_NL dan wel willen verwijderen? Vanwege de koppeling met Facebook kan ik er toch niks meer mee.

Dank alvast!

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • March 19, 2026

Dat is uiteraard ook mogelijk. Zou jij ter verificatie kunnen aangeven welk e-mailadres er werd gebruikt bij het account Sarah_NL? Dit mag je ook in je KPN profiel invullen. Geef me een seintje als je dit hebt gedaan, dan ga ik daarna dat account verwijderen. :) 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 20, 2026

Bedoel je dan het e-mailadres van mijn Facebook-account waarmee Sarah_NL is aangemaakt? Want door de koppeling met Facebook hebben jullie het e-mailadres niet rechtsreeks via mij doorgekregen.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Dat wordt wel doorgegeven, kreeg je destijds ook te zien bij het aanmelden. E-mailadres **********@**opy.com. 

Als je dit adres zou willen invullen in je profiel ter bevestiging dan ga ik Sarah_NL verwijderen.