Ben je tijdens het gebruik van het forum iets tegengekomen wat niet goed werkt? Mis je iets? In dit centrale feedbacktopic kan je dit soort zaken met ons delen.
Uiteraard staan wij ook open voor ideeën om het forum nog verder te verbeteren.
Bladzijde 12 / 38
Niets gehoord of gelezen! Maar inmiddels navraag gedaan bij Insided hierover, dus ik laat het je weten zodra ik meer weet. En ik hou het deze keer zelf ook even in de gaten, sorry 😉.
Ik kreeg vandaag het onderstaande mailtje dat ik "gementioned" was.
Probleem is dat ik geen toegang tot die pagina heb.
Kunnen dergelijke mailtjes dan niet beter vermeden worden?
Die uitvallen van het Forum begin er een klein beetje genoeg van te krijgen. Laat InSided nog iets aan jullie weten?
Of bedoel je dat het hele forum op regelmatige basis slecht of niet te bereiken is.
Oh, excuses @wjb , ik wist niet dat je niet meedoet aan de MijnKPN app pilot. De nieuwe app heeft weergave problemen, maar naar het schijnt alleen bij de OP5T. Ik d8 dat jij daar dan ook last van zou hebben.
Ja, dat realiseerde ik me later pas. ?
Waarschijnlijk hebben ze een V10 bij InSided.
Ze kunnen het niet reproduceren, wjb. Er zijn verschillende apparaten getest en ze zien geen groter lettertype. Ervaar jij dit nog wel steeds? Dat heb ik in ieder geval doorgegeven met de vraag wat ze nog meer van je nodig hebben om er wat mee te kunnen.
Jazeker @Marcia_ , dat ervaar ik nog steeds, zoals je aan dit bericht duidelijk kunt zien.
Huawei MediaPad M3:
OnePlus 5T:
Huawei MediaPad M3:
OnePlus 5T:
Laatste reactie van de Insided collega's: Ze kunnen het nog steeds niet reproduceren en er voorlopig niets aan veranderen. Ik moet het laten weten wanneer er nog andere meldingen komen, zodat ze verder onderzoek kunnen doen. Dus voor nu nog niets concreets!
Wat betreft: Ik kreeg vandaag het onderstaande mailtje dat ik "gementioned" was.
Ben ik het helemaal met je eens. Ik zet dit ook door.
Voor wat betreft de kuren van het forum: Insided is van de week bezig geweest en het zou dus beter moeten zijn! Laat het vooral weten als jullie nog zaken merken.
Ben ik het helemaal met je eens. Ik zet dit ook door.
Voor wat betreft de kuren van het forum: Insided is van de week bezig geweest en het zou dus beter moeten zijn! Laat het vooral weten als jullie nog zaken merken.
@wjb het worden gementioned in een board waar je geen toegang toe hebt, staat bij Insided inmiddels op de lijst. Ik ga er niet vanuit dat we op korte termijn iets horen, maar wanneer het aangepast is, dan laten we het in dit topic weten.
Zowel op mijn Huawei MediaPad M3 met Chrome als browser als op mijn OnePlus 5T met Edge als browser is dit fenomeen zichtbaar.
Ik ben benieuwd of
Dit dus:
Nee, dat heb ik niet. De mention wordt weergegeven in het hetzelfde lettertype en met dezelfde grootte als de omringende tekst en zonder extra witruimte. Sorry @wjb .
Wat blijkt, een mention volgt, in tegenstelling tot de gewone tekst, niet de lettergrootte instelling.
Als deze op "Standaard" staat gaat alles prima. Staat deze echter op "Groot", dan zal je dit fenomeen ervaren.
Ik gebruik het lettertype OnePlus Slate in de standaard grootte.
Slim om dat even te checken! Dan weten we nu in ieder geval waar het hem in zit. Ik zal dat nog even doorgeven, maar verwacht eerlijk gezegd niet dat dit aangepast wordt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.