Skip to main content

KPN Forum - feedback en wensen topic

• September 2, 2016
  • 945 reacties
  • 19320 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

945 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • November 7, 2019

Dankje, ik heb Insided gemaild. 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • November 14, 2019

Als ik een suggestie mag doen:

Blijf de "beschrijvende" naam KPN community gebruiken en verander alleen het onderliggende emailadres.

Dit schreef ik eind maart in een reactie op het wijzigen van het forum notificatie e-mail adres, leuk om te zien dat het gisteren ook werkelijkheid is geworden. KPN Community is terug !!

De woorden van @Thomas_ toen zijn uitgekomen: “ik denk echter dat de wijziging van het e-mail adres eerder doorgevoerd is dan ik die naam hier aangepast krijg”  Dat het zo lang zou duren, had hij ws. ook niet gedacht :wink: 

Lang verwacht, stil gezwegen, nooit gedacht, toch gekregen :grinning:

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • November 24, 2019

Het forum is een beetje in de war bij het topic Wijzigingen in de nieuwe webmail.

Volgens de header zijn er 225 reacties, met de laatste 4 dagen geleden. De waarheid is anders, meerdere reacties de afgelopen dagen met één van @Vikash vandaag als laatste.

Wat is er 4 dagen geleden fout gegaan…...:thinking:

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Dat is inderdaad gek, Ruud! Ik geef het door!

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • November 24, 2019

Hoi @Marcia_, het probleem lijkt opgelost door een nieuwe reactie zojuist. Ik vermoed dat de samenvoeging van de oudere reactie uit een ander topic door Vikash dit verschijnsel getriggerd had.

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • November 25, 2019

Hoi @Marcia_, het probleem lijkt opgelost door een nieuwe reactie zojuist. Ik vermoed dat de samenvoeging van de oudere reactie uit een ander topic door Vikash dit verschijnsel getriggerd had.

Volgens mij klopt dit inderdaad. Zodra we dingen gaan samenvoegen ziet het er even wat raar uit.

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • November 28, 2019

Volgens mij zit er een spammer in dit topic: https://forum.kpn.com/de-huiskamer-5/ziggo-natuurlijk-ben-en-blijf-ik-klant-van-kpn-441580

En in nog 5 andere topics...

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • November 28, 2019

Volgens mij zit er een spammer in dit topic: https://forum.kpn.com/de-huiskamer-5/ziggo-natuurlijk-ben-en-blijf-ik-klant-van-kpn-441580

En in nog 5 andere topics...

Nu niet meer, @Nick83. De ban-knop was snel gevonden. ;-) 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • November 28, 2019

Dat klopt @Nick83 , ik zag het ook, maar zo te zien heeft een forum-admin al ingegrepen.

Dennis Overbeek
Wijsgeer

Het valt mij op dat bij de namen geen aantal berichten is te zien, en ook niet meer te zien watt je bent. Ik ben de “Genie”. Maar ook dat staat er niet meer. En ik zie de Kudo’s niet meer onder mijn Forumnaam. :thinking:

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • November 28, 2019

Ik zie niets vreemds: 

Dennis Overbeek
Wijsgeer

Apart ik zie dit: 

Dennis Overbeek
Wijsgeer

Apart, ik zie namelijk dit:

Dennis Overbeek
Wijsgeer

Wordt nu het Forum in 1x gek? Dubbele post in 1x :see_no_evil:

Dennis Overbeek
Wijsgeer

Deze bericht heb ik nu met Chrome gemaakt, en dan zie ik het wel: 

Dennis Overbeek
Wijsgeer

Ik ben er al achter, ik heb de Forum ingezoomd zodat ik het beter kan lezen, maar door het zoomen verdwijnen die dingen bij mijn naam. Wel vreemd eigenlijk, want hij staat maar 125%. En maak ik de browser groter in mijn beeld, dan komen ze weer wel tevoorschijn.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • November 29, 2019

Ik krijg het gevoel, dat de reactie tellertjes bij topics weer fout gaan. Bij meerdere topics is dit “aan de buitenkant” anders dan wanneer ik het topic open. Ik heb net gereageerd in een topic en aan de buitenkant staat de teller nog steeds op 0. Net als de vorige keer zie ik sinds een uur of twee vanmiddag ook geen forum notificatie mailtjes meer binnenkomen.

Dennis Overbeek
Wijsgeer

Valt mij op dat ik geen mailtjes krijg van topics die ik volg, zodra daar een reactie op is geweest. 😉

wjb
Wijsgeer
  • November 29, 2019

Valt mij op dat ik geen mailtjes krijg van topics die ik volg, zodra daar een reactie op is geweest. 😉

Weer eens een storing bij insided. Sinds 14:47u geen mailtjes meer gehad. :relaxed:

Dennis Overbeek
Wijsgeer

InSided heeft iedere keer weer wat! 🙈 Wordt het niet eens tijd dat ze het goed gaan maken? Want nu is het weer dit, en dan is het weer dat! @Thomas_ kun jij je voorstellen dat we het langzamerhand zat worden? 🤔

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • November 30, 2019

De tellertjes doen het weer niet! 😭

Dennis Overbeek
Wijsgeer

De tellertjes doen het weer niet! 😭

🙈 nu dat weer! 😂

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • November 30, 2019

Zo te zien hier bij mij, doen de tellertjes het weer en ook krijg ik weer notificatie mailtjes.

Insided heeft kennelijk de touwtjes aan elkaar geknoopt.  :ok_hand:

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • November 30, 2019

Zo te zien hier bij mij, doen de tellertjes het weer en ook krijg ik weer notificatie mailtjes.

Insided heeft kennelijk de touwtjes aan elkaar geknoopt.  :ok_hand:

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • December 1, 2019

De tellertjes doen het weer niet goed!