Skip to main content

Ben je tijdens het gebruik van het forum iets tegengekomen wat niet goed werkt? Mis je iets? In dit centrale feedbacktopic kan je dit soort zaken met ons delen.



Uiteraard staan wij ook open voor ideeën om het forum nog verder te verbeteren.

Of mensen die al een maand niet opt forum ingelogd zijn geen notificaties meer te sturen.

Misschien na een week al niet meer. En dan alleen voor reacties op eigen topics tot een maand ofzo.


Hi @Dennis ABD het probleem lijkt nog niet helemaal gefixed te zijn. In het laatste uur tot nu toe twee (correctie: inmiddels drie) spam berichten van het forum. Het zijn er maar een paar, de meesten komen wel in de inbox.


De tweede is nu ook recht gezet.


Het spamfilter is hardnekkig @Dennis ABD , zojuist weer 2 spam berichten van het forum :confounded:

Gelukkig blijft het beperkt, de meeste berichten gaan goed.


Het was nog een heel klein percentage inderdaad. Ook die laatste batch is hopelijk opgelost.


Bedankt @Dennis ABD , vanochtend nog maar drie in spam, de laatste (hopelijk) om 11:27u 


Komen ze weer met deze melding:

Kunnen ze dat niet zo instellen dat de mensen in “Ontmoet” dit bericht niet meer krijgen, @Thomas_? 🤔


Als ik een link aanklik in mijn mail in ‘Ontmoet’:

krijg ik deze melding als ik op inloggen klik:

Deze melding heb ik niet altijd, maar wel altijd als ik naar ‘Ontmoet’ ga via de link in de mail. Naar andere topics geen problemen. En het heeft dus niks met Cookies verwijderen te maken, want dan krijg ik deze melding ook. Er zit ergens een ‘bug’ ik had dit ook al eens een keer naar Raymond  (Abuse Team) gestuurd per mail: 

Ik heb hier ook antwoord op gehad:

Dus deze issue is nog niet opgelost, ik heb de afbeeldingen erbij geplaatst, zodat @Thomas_ en/of @Dennis ABD dit ook kunnen zien. Hopelijk kan deze ‘bug’ gevonden worden. 😉👍


Waarom had je dit naar het Abuse team gestuurd?


Waarom had je dit naar het Abuse team gestuurd?

Misschien dat hun iets kunnen zien of er een bug was met het mailtje, maar dat was niet het geval. (zie mailtje van Raymond) Ik heb er nu een tijdje mee gewacht gewoon om dit wat langer de tijd te geven, maar ik heb er nog regelmatig last van, de ene keer wel, andere keer niet.


Waar klik je dan op in die mail?

Kan je de link in die mail eens kopiëren en hier plaatsen?


Waar klik je dan op in die mail?

Kan je de link in die mail eens kopiëren en hier plaatsen?

Hieronder de link:

https://forum.kpn.com/topic/show?tid=473864&postid=1013278

Maar dan moet je wel uitgelogd zijn op het Forum, daarna op die link klikken, dan komt ie in het inlogscherm, daarna zeg ik inloggen. En daarna krijg ik dit te zien:

Maar ik deed dit nu voor de 2e keer, en nu logt ie wel in. En gaat ie naar de juiste pagina, het is de ene keer wel en andere keer weer niet.


Heb die link nog een keer gebruikt via de mail, en weer kwam die met deze melding:

Dit heb ik meestal in de topic: ‘Hulp van webcare.’


Apart, die link is correct en geeft hier geen problemen.

Plaats die link ook eens als je dit probleem wel weer ervaart.


Apart, die link is correct en geeft hier geen problemen.

Plaats die link ook eens als je dit probleem wel weer ervaart.

Is goed, dat zal ik doen.


Ik heb het ook nog even onder de aandacht gebracht bij Thomas, want het is even de vraag of dit nu echt een forumdingetje is, of dat het meer te maken heeft met de inlogmodule. Ik kom er op terug.


Ik heb het ook nog even onder de aandacht gebracht bij Thomas, want het is even de vraag of dit nu echt een forumdingetje is, of dat het meer te maken heeft met de inlogmodule. Ik kom er op terug.

Dank voor jou info @Erik_ 


Welke vd twee 'inlog links' klik je op Dennis? Die in de tekst of de knop in het inloggen element eronder?

 

Voor de meelezers, herkent iemand dit probleem? 


Hi @Thomas_ ik herken dit probleem helaas (gelukkig:yum: ) niet, maar ben dan ook meestal al ingelogd vóór ik vanuit de mails doorlink naar het forum. Ik zal er eens mee gaan experimenteren.


Welke vd twee 'inlog links' klik je op Dennis? Die in de tekst of de knop in het inloggen element eronder?

Ik klik op de link in mijn e-mailprogramma:

Als ik daarop geklikt hebt kom ik op deze inlogscherm:

En soms krijg ik dan dit te zien, en dat gebeurd alleen bij “Ontmoet”. Niet op andere pagina’s buiten “Ontmoet”:

Ik kan niet ontdekken waar het nou aan ligt @Thomas_, ik weet het echt niet.


Huh? Ben ik plots in onmin geraakt bij de moderators? :cry:

 


Duh...wat denk je... :wink:


Huh? Ben ik plots in onmin geraakt bij de moderators? :cry:

 

De forumsoftware dacht dat jouw bericht spam was, ik heb ook geen idee waarom dus ik heb je berichtje zichtbaar gemaakt in dat topic :slight_smile:


Ow. Gelukkig 😊


Nou.... nu kan ik mijn berichten niet meer aanpassen. Kort na plaatsen. En ik zie ze ook niet meer verschijnen in mn profiel bij overzicht van mij geplaatste berichten.


Reageer