Skip to main content

Er is op dit moment een storing gaande met het inloggen op de KPN Community.

Daarnaast zien we op dit moment óók een storing met TV van KPN via de apps op mobiel, tablet en smart tv, en de online omgeving op tv.kpn.com

Community en MijnKPN Storing

Er is op dit moment een storing gaande met het inloggen op de KPN Community, en de MijnKPN omgeving

Inloggen op de Community kan op dit moment alleen via een Facebook account. Er wordt aan gewerkt om het op te lossen, het is daarom niet nodig om een nieuw/extra community account aan te maken. 

In de tussentijd zie je hieronder hoe je een antwoord op jouw vraag vindt.

Waar kan ik terecht met mijn vraag?

• In onze Kennisbank vind je uitgebreide artikelen over Internet en TV, maar ook over wifi, facturen, mobiel en nog meer.
  • In onze Product Updates lees je het laatste nieuws over al onze updates; voor modems, KPN TV+, tv-ontvangers en zelfs bijvoorbeeld SuperWifi.
  • Je kunt ons ook een bericht sturen via social media. Je vindt ons op Facebook en X. Stuur je vraag via een privébericht naar ons toe en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Wil je dat KPN met je meekijkt?

De community is vooral voor klant-helpt-klant. Heb je persoonlijke hulp van KPN nodig? Maak dan via onze website een belafspraak. Dat doe je in een chatgesprek met Dot, onze digitale assistent.

Start een chatgesprek met Dot

TV Storing

Op dit moment ontvangen we meldingen over het niet kunnen gebruiken van de KPN TV apps op mobiel, tablet en smart tv. Zowel in het binnen- als buitenland. Ook het inloggen op en kunnen gebruiken van tv.kpn.com lijkt niet goed te gaan. 

Onderzoek hiernaar is gaande, er wordt aan gewerkt om het op te lossen

Zodra we updates hebben zullen we dit topic bijwerken. Onze excuses voor het ongemak!

12:18

Inloggen op de Community met je KPN ID werkt weer. 👍🏻

Op het gebied van tv zien we ook berichten dat dit weer zou moeten werken. We horen het graag als je nog wel tegen problemen aanloopt.

Sinds gisteren start de KPN iTV app niet meer op. Ik heb twee Philips Android tv’s en op beiden werkt de app niet meer. App meerdere keren opnieuw geïnstalleerd, dit helpt niet. Is er iets aan de hand?

inloggen via kpn ID gaat weer mis ben nu ingelogd via facebook

@MR_CHIP ik heb jouw topic even hier naartoe verplaatst! Dank voor het melden! Het lukt momenteel inderdaad niet om in te loggen met je KPN ID. Hopelijk is het snel opgelost!

@MR_CHIP ik heb jouw topic even hier naartoe verplaatst! Dank voor het melden! Het lukt momenteel inderdaad niet om in te loggen met je KPN ID. Hopelijk is het snel opgelost!

ik was mijn topic al kwijt haha 

Sinds gisteren werkt kpn app niet meer . Op al mijn apparaten , ipad en telefoons ( samsung en apple ) 

Hallo ​@TheoG. ,

Er is een storing bekend.

Mogelijk lukt het later weer?

Hoi ​@Smullie33, ​@TheoG., we ervaren op het moment een dubbele storing. Ik vermoed dat jullie problemen daarmee te maken hebben. Ik heb jullie berichten daarom samengevoegd met het storingstopic hierover. We geven hier updates zodra we ze hebben.  

Inloggen is hier geen probleem. Had vanmorgen wel problemen met inloggen op MIJN KPN. Via de mobiele app kwam ik er wel in. Tweestapsverificatie even uitgezet in de app, en toen was inloggen ook weer mogelijk via de browser. Ben net nog uitgelogd en kom er ook gewoon weer in. 

Het inloggen met kpn-id is hier weer gelukt nu.

Sinds gisteren kunnen we niet meer inloggen op de apps kpn + tv en mijn kpn. Andere apps werken wel en we hebben gewoon internet. Maar krijgen melding dat er geen internet is.

Het inloggen met kpn-id is hier weer gelukt nu.

Ja, ​@PeterG is ook al weer gesignaleerd. Dus dan moet het wel weer werken via KPN-ID. 

Om nog even te bevestigen: inloggen op de Community met je KPN ID werkt weer. 👍🏻

Op het gebied van tv zien we ook berichten dat dit weer zou moeten werken. 

Ik ben eigenlijk altijd ingelogd ​@Noordzee . Als je steeds binnen, in mijn ervaring, zo'n 36 uur terugkomt ben en blijf je ingelogd. Geen last gehad van de storing. Ook niet met tv-app en tv.kpn.com. Met die laatste ben ik sowieso ingelogd met abonnementsnummer + pin. Dat zal wel gewerkt hebben.

iTV app on Philips android TV werkt weer! 

Inloggen met kpn id werkt hier ook weer 

Fijn om te horen ​@Smullie33 en ​@MR_CHIP dank voor de terugkoppeling!

Reageer