Skip to main content
Beantwoord

Verandert inloggen op het forum ook als mijn KPN mailadres actief wordt?

• February 10, 2023
  • 6 reacties
  • 112 keer bekeken

Momenteel log ik in met het e-mailadres wat ik eerder had. Als ik definitief KPN heb, verandert dit dan ook?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo @Arnout_67, ik zie dat dat je nu gebruik maakt van een e-mailadres van jouw huidige en straks oude provider. Als dat e-mailadres komt te vervallen na de overstap, kun je daar nog wel mee inloggen op het Forum. Je zult dan geen notificaties meer ontvangen zoals @Noordzee al aangeeft. 

Mocht je het e-mailadres willen wijzigen? Laat het weten en ik ga voor je aan de slag! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • February 10, 2023

Dag @Arnout_67 daar gaat niets aan veranderen.  Dus inloggen zoals je het nu ook doet.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 10, 2023

Hallo @Arnout_67 ,

Je kunt tegen de tijd dat je een nieuw e-mailadres hebt, hier een verzoek doen om het e-mailadres voor het forum aan te laten passen. 

Want anders ga je dadelijk geen notificaties meer ontvangen per e-mail.  

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 14, 2023

Hallo @Arnout_67, ik zie dat dat je nu gebruik maakt van een e-mailadres van jouw huidige en straks oude provider. Als dat e-mailadres komt te vervallen na de overstap, kun je daar nog wel mee inloggen op het Forum. Je zult dan geen notificaties meer ontvangen zoals @Noordzee al aangeeft. 

Mocht je het e-mailadres willen wijzigen? Laat het weten en ik ga voor je aan de slag! 

• Auteur
  • Helper
  • February 14, 2023

Ja ik wil heel graag het e-mail adres veranderd hebben in KPN. Met de huidige provider wil ik niets meer te maken hebben nadat ik bij KPN officieel ben

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Geef maar een seintje als jouw KPN e-mailadres actief is. Vul dan ook even het e-mailadres in bij jouw forumprofiel. Je kunt het neerzetten bij Persoonlijke Opmerkingen

Piet van der Vooren
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10

Als ik zelf in het profiel in MijnKPN mijn e-mailadres aanpas, wordt dit ook automatisch aangepast voor het forum.

Piet.