Skip to main content

In dit topic horen we graag jouw ideeën, wensen en opmerkingen over de KPN Community! Ons doel is om de community voor iedereen zo gebruiksvriendelijk en waardevol mogelijk te maken. Jouw feedback speelt daarbij een belangrijke rol.

Wat kan je hier delen?

• Bugs en technische problemen: Loop je tegen een probleem aan op de community (bijvoorbeeld fouten in de weergave, gebroken links, of traagheid van de site)? Meld het hier, zodat we ermee aan de slag kunnen.
  • Verbeteringen en suggesties: Heb je een idee om de community te verbeteren? Of zie je mogelijkheden om functies gebruiksvriendelijker te maken? We zijn benieuwd naar je ideeën!
  • Wensen: Mis je een specifieke functie of optie? Laat het ons weten, zodat we kunnen kijken of we dit in de toekomst kunnen realiseren.

Hoe werkt het?

1. Beschrijf je feedback zo duidelijk mogelijk. Als je een bug meldt, geef dan aan wanneer het probleem zich voordoet en welke stappen je hebt doorlopen.
  2. Check de tabel of je feedback al is genoemd

Bedankt dat je de tijd neemt om ons te helpen de KPN Community te verbeteren. We kijken uit naar jouw input!

Admin edit: 04-11-2024 update startbericht

Op Tweakers, om als voorbeeld te noemen, heb je ook een notificatiesysteem. En daar kan je ook in een mooie checkboxlijst bepalen welke soorten notificaties je op welke manier wilt ontvangen. Dat lijkt mij hier ook erg handig. De ene is immers weer met meer actiever dan de andere...

En daarmee kan je de notificaties ook zo instellen dat ze voor jou persoonlijk bevallen. Ik ben daar ook voorstander van, dus ik heb ze gevraagd of dat er tegen die tijd bij komt. 

Persoonlijk verwacht ik dat het net zoiets wordt als het tabje "Meldingen” bij je instellingen, maar dat is niet meer dan een verwachting. Ik hoop dat het zoiets wordt 🤞

Ik heb in mijn profiel staan dat ik geen meldingen van niets en niemand wil ontvangen, behalve productupdates en privéberichten, zie ik sinds gisteren een alarmbelletje met soms een getal en lees ik dingen die ik niet wil lezen, zoals bijvoorbeeld dat ik in een bepaald topic door iemand genoemd ben.

Wat hebben de profielinstellingen dan voor zin, als het op deze manier weer omzeild wordt en/of hoe kan ik het uitzetten???😡

Hallo ​@JanD , zoals eerder aangegeven is dit om feedback te verzamelen. Negeer gewoon dat belletje.

Shyrin van KPN shreef:
Wij willen graag beoordelen hoe handig het is en of het daadwerkelijk toegevoegde waarde biedt. Ons plan is om deze feature een week actief te houden (tot 03 december 2024) om feedback vanuit jullie te verzamelen.

Als dit ingevoerd gaat worden, zal het naar verwachting uitgevoerd zijn met een instelpagina.

Ik heb in mijn profiel staan dat ik geen meldingen van niets en niemand wil ontvangen, behalve productupdates en privéberichten, zie ik sinds gisteren een alarmbelletje met soms een getal en lees ik dingen die ik niet wil lezen, zoals bijvoorbeeld dat ik in een bepaald topic door iemand genoemd ben.

Wat hebben de profielinstellingen dan voor zin, als het op deze manier weer omzeild wordt en/of hoe kan ik het uitzetten???😡

Jij bedoelt hiermee dat je daadwerkelijk een e-mail ontvangt hierover terwijl dit uit staat? Of bedoel je dat je dit ziet als je inlogt op de community. Staat dit onder instellingen > algemeen en meldingen ook goed ingesteld dat je dit niet wilt zien? Anders kun je dit nog aanpassen. 

En dat belletje kun je inderdaad gewoon negeren. 

Beste ​@Alex van KPN , ik krijg gelukkig geen e-mails van mijn forumverrichtingen, behalve voor  privéberichten en product-updates.

Nee ik bedoel dus dat nieuwe icoontje met dat belletje en af en toe een getal, naast stel je vraag en mijn profielafbeelding.

Zo lang het in de lucht is ga ik het dan ook gewoon negeren.

Bedankt voor je reactie.

Het heeft voor mij geen toegevoegde waarde en leidt alleen maar af.

Ik heb nog geen gebruik kunnen maken van die nofificatiefunctie.

Het enige dat ik te zien krijg is …

Geen tellertje, geen meldingen, geen ... niets.

Ik heb nog geen gebruik kunnen maken van die nofificatiefunctie.

Het enige dat ik te zien krijg is …

Geen tellertje, geen meldingen, geen ... niets.

Wees blij.

Ik ben juist zeer geïnteresseerd in die functionaliteit. En helemaal als daarmee geen mails meer nodig zijn.

Ik zou me kunnen voorstellen dat je in jouw profiel in zou kunnen stellen of je emailnotificaties wilt ontvangen en/of meldingen in het berichtencentrum wilt zien.

Beste ​@wjb , als je inderdaad eerst mail ontving, kan het inderdaad een verademing zijn, maar ik ontving gelukkig nooit iets en wordt hiermee opgescheept, maar het is gelukkig een proef en niet permanent.

Welke meldingen moet daar nu precies verschijnen? Het laatste bericht wat ik zie is van 12 uur geleden, lijkt met stug dat er ondertussen niets is gebeurd. Heb de e-mail meldingen uitgezet maar dit is wel heel rustig:-)

Als je een topic volgt en daar komt een reactie in, dan zou er een melding moeten verschijnen en als een andere gebruiker jou gementioned heeft ​@RobvdPoel 

Als je een topic volgt en daar komt een reactie in, dan zou er een melding moeten verschijnen en als een andere gebruiker jou gementioned heeft ​@RobvdPoel 

@Jeroen van KPN dus niet als er nieuwe berichten  zijn in de groepen die ik volg?

Op dit moment nog niet ​@RobvdPoel Deze functie zit nog in de Beta fase en de wens om het voor "Groepen" te laten werken is reeds doorgegeven aan Gainsight. 

Op dit moment nog niet ​@RobvdPoel Deze functie zit nog in de Beta fase en de wens om het voor "Groepen" te laten werken is reeds doorgegeven aan Gainsight. 

Ok, dank

Volgens mij hebben we nieuwe icoontjes op de frontpagina van de community.😮

Nog even verder een opmerking over die meldingen gebeuren, ik vind het een fijne extra optie, maar ik heb wel een verzoek voor Gainsight of ze kunnen zorgen dat de titel onder de naam enzo kan komen dat is voor mij prettiger lezen.

Hier boven zie je een voorbeeld die van Jasper is fijn, die anderen zitten er deels naast en er onder, om een beter overzicht te hebben zou het mooier zijn dat het er geheel onder zou kunnen komen, dan weet je ook beter welke je al wel gehad hebt en welke niet, want sommige namen zijn zo kort dat er nog meer tekst achter staat op de eerste regel en dan zie ik 3 dezelfde topics staan, maar ze lijken anders door dat ze overlopen van boven naar beneden met verschillende delen van de tekst.

Ik snap je ​@MandersOnline, inderdaad fijner als het dezelfde layout heeft en gewoon onder de namen terecht komt. Dank voor het meedenken! 💚

Is het volgende al gemeld? Ik kan geen afbeelding uploaden. Geprobeerd met Edge, Opera en Chrome maar er gebeurt niks via de telefoon. 

Ik test het hier even via de browser, dat lijkt goed te gaan. Hoe gaat het als jij het via de browser probeert ​@Friesian?

Hoi ​@Sanne van KPN de foto's staan op de sd kaart van mijn telefoon en eerst gaf dat geen enkel probleem via welke browser dan ook. 🙂

Test

Wat gek ​@Friesian. 😕 Wat gebeurt er als je een foto wilt uploaden? Krijg je een foutmelding of pakt hij de foto helemaal niet?
Is dat dan alleen van de SD kaart foto's, of alle foto's? En heb je je telefoon al eens opnieuw opgestart? 

Flinke lading vragen maar ik ben benieuwd waar het hem nou in zit.

Telefoon heeft al een soft reset gehad. Een kwartier uit geweest en opnieuw opgestart. 

Via de reguliere map camera gebeurt er helemaal niks. Camera app gegevens gewist, interne opslag

Nog ff een test met opslag sd. 

Het werkt weer. Lijkt toch iets te zijn geweest, misschien gegevens camera app gewijzigd al lijkt me dat vreemd. 

Hmmm, fijn dat het van korte duur was in elk geval. En leuke foto's! Aquarium wordt steeds levendiger. 😄

Hmmm, fijn dat het van korte duur was in elk geval. En leuke foto's!

Aquarium wordt steeds levendiger. 😄

U vraagt, wij draaien. 😎 

Iemand met wat CSS/JavaScript kennis kan er vast voor zorgen dat URLs die naar een kop in de kennisbank linken, niet leiden tot content die verstopt is onder de menu’s van de pagina.

Het viel me net (pas?) op dat de kop niet langer altijd in beeld staat. Dat vind ik zelf heel fijn. En lost bovenstaande ook op.

Precies zoals het hoort:

Header in Kennisbank correct getoond nu menu bij scrollen niet meer zichtbaar is (Firefox op macOS)

Reageer