Skip to main content

Verbeteringen, wensen en bugs op de KPN Community

Verbeteringen, wensen en bugs op de KPN Community
Toon eerste bericht

637 reacties

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 18 februari 2025

Er ging iets mis in automatisch verstuurde e-mails door deze community.

datum: 18 feb 2025, 13:21

[Update: probleem lijkt opgelost te zijn]

De URL in dit bericht is verkeerd opgemaakt, waardoor je een foutmelding krijgt als je er op klikt.

Ik mishttps://community.kpn.com/ in deze URL “topic/show?tid%3D630480%26postid%3D2082339&source=gmail&ust=1739982992569000&usg=AOvVaw3ngwiuzB3iFCc3cD9wN54

De link moet dus worden:

https://community.kpn.com/topic/show?tid%3D630480%26postid%3D2082339&source=gmail&ust=1739982992569000&usg=AOvVaw3ngwiuzB3iFCc3cD9wN54

Ik kreeg per e--mail bericht dat mijn vraag was beantwoord:

Beste mvd01,

PeterG heeft een nieuwe reactie geplaatst in het topic 'Uitzending van VRT 13u journaal niet voorzien van seizoen en aflevering aanduiding'.

Klik hier om naar de community te gaan en het bericht te lezen.

Wil je geen mails meer over dit topic ontvangen? Log dan in op jouw KPN Community account en verwijder het topic uit je favorieten.

Groet,

Het KPN Community Team

De link naar dit antwoord werkt niet

https://www.google.com/url?q=https:///topic/show?tid%3D630480%26postid%3D2082179&source=gmail&ust=1739966801012000&usg=AOvVaw3hfUQYYF7vznqCy2UL-JQb

Kennisgeving voor omleiding

De pagina waarop je je bevindt, probeert je naar een ongeldige URL te sturen (https:///topic/show?tid=630480&postid=2082179).

Als je de betreffende pagina niet wilt bezoeken, kun je teruggaan naar de vorige pagina.

• 3329 reacties
  • 18 februari 2025

Het forum is stuk, de menubalk is weg.

Daar staat dat blauwe vlak overheen denk ik. Kunnen jullie dat weer weghalen? 

PeterG
Superuser
  • 61131 reacties
  • 18 februari 2025

Even iets naar beneden schuiven ​@Marlon92 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17602 reacties
  • 18 februari 2025

De menubalk is al weer terug gezet door ​@Shyrin van KPN . Het hing samen met de blauwe balk.
Ik zag het probleem ook en heb het direct gemeld bij de moderators.

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 3525 reacties
  • 18 februari 2025
Thomas van KPN schreef:

Bedankt voor het melden! De leverancier koppelt ook terug dat het weer moet werken.

Inderdaad werkt het nu weer naar behoren. Het woordje “community” is nu weer in de URL.

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 3525 reacties
  • 19 februari 2025
WMG-N schreef:
Thomas van KPN schreef:

Bedankt voor het melden! De leverancier koppelt ook terug dat het weer moet werken.

Inderdaad werkt het nu weer naar behoren. Het woordje “community” is nu weer in de URL.

Ik had zelf ook een topic gemaakt voor dit probleem:

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6945 reacties
  • 19 februari 2025

@WMG-N Ik zag het andere topic inderdaad ook voorbij komen. Al is het voor het overzicht beter omdat hier centraal te melden zodat alle moderators dit in het vizier hebben. 

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • 2692 reacties
  • 19 februari 2025

Ik heb een jaar geleden onderstaand topic geopend. Helaas is dat topic gesloten, dus daarom opnieuw mijn vraag:

Wanneer wordt dat probleem nou eens opgelost?

Admin: samengevoegd met centraal topic

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6945 reacties
  • 19 februari 2025

@Katana321 Zijn dan nog steeds dezelfde problemen van toepassing, dus de link in de notificatie of zijn er ook nog andere zaken die spelen? Zou je dat kunnen toelichten?

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • 2692 reacties
  • 19 februari 2025
Remco van KPN schreef:

@Katana321 Zijn dan nog steeds dezelfde problemen van toepassing, dus de link in de notificatie of zijn er ook nog andere zaken die spelen? Zou je dat kunnen toelichten?

In elk geval klopt de link in de notificatiemail niet: Je komt niet rechtstreeks bij het nieuwe bericht uit.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15466 reacties
  • 19 februari 2025

Het ticket stond nog open, ik heb er nog even achteraan gemaild. Bedankt voor de reminder !

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 3525 reacties
  • 19 februari 2025
WMG-N schreef:
Thomas van KPN schreef:

Hoewel ik persoonlijk waarschijnlijk een ander (nederlands ??) woord had gekozen. Ik vind het niet leuk dat er steeds meer engelse woorden in het nederlandse taal opduiken / gebruikt worden.

PeterG
Superuser
  • 61131 reacties
  • 19 februari 2025
Katana321 schreef:
Remco van KPN schreef:

In elk geval klopt de link in de notificatiemail niet: Je komt niet rechtstreeks bij het nieuwe bericht uit.

Ik kom nu direct op jouw reactie uit ​@Katana321 .

https://community.kpn.com/topic/show?tid=616999&postid=2083191

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17602 reacties
  • 19 februari 2025

Ja ​@PeterG , hier werkt dat wel, maar niet als het een e-mailnotificatie van een Product Update betreft. Dan kom je terecht bovenaan de pagina en niet bij de betreffende reactie.

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • 2692 reacties
  • 19 februari 2025
PeterG schreef:

Dat weet ik, maar dat is niet het geval bij notificatiemails van Product Updates. Zie mijn hierboven aangehaalde topic.

PeterG
Superuser
  • 61131 reacties
  • 19 februari 2025

Oh dat. Dat loopt al lang. Om dat nou weer aan te halen had ik niet zo begrepen na de storing van de KLIK HIER links ​@Katana321 .

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • 308 reacties
  • 19 februari 2025

Poging nummer 3:

Al 3 keer probeer ik dit te melden. Ik heb geen idee hoe het komt, maar het gebeurd vaker.

Ik heb dit met Mozilla Firefox.

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • 308 reacties
  • 19 februari 2025

Bovenstaande bericht kon ik niet plaatsen doordat ik steeds een 403 pagina kreeg, hij wordt eerlijk gezegd vrij irritant. Ik kon niet eens een bericht plaatsen en dat terwijl ik amper data binnen haal via de community, of er moet ergens iets mis gaan bij mij.

PeterG
Superuser
  • 61131 reacties
  • 19 februari 2025

Die rare editor hier ook af en toe. Na refresh altijd weer goed.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16196 reacties
  • 20 februari 2025
MandersOnline schreef:

Bovenstaande bericht kon ik niet plaatsen doordat ik steeds een 403 pagina kreeg, hij wordt eerlijk gezegd vrij irritant. Ik kon niet eens een bericht plaatsen en dat terwijl ik amper data binnen haal via de community, of er moet ergens iets mis gaan bij mij.

Wij krijgen die 403 error af en toe ook, het is steeds heel kort waardoor het moeilijk is om te zien wat er gebeurt. Het kan zijn dat die error er nét was en de teksteditor daardoor even niet geladen kon worden.

Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • 1118 reacties
  • 21 februari 2025

De overzichten zoals https://community.kpn.com/kpn-tv-11 lopen nogal achter.

Toon inhoud

Overzicht op forum

...met verder in de lijst:

“3 uur geleden”

...maar:

Wel degelijk een paar antwoorden gegeven, zoals deze

Trouwens:

10k precies, aangenomen dat dat te vertrouwen is

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17602 reacties
  • 21 februari 2025

Hi ​@Arjan van B , de moderators zijn al in overleg met Gainsight, hoorde ik.
Het onderzoek loopt. Blijkbaar hebben andere EU forum sites hetzelfde probleem. 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27498 reacties
  • 21 februari 2025

Klopt helemaal.  Ticket voor GS is actief.   Hopelijk lossen ze dit snel op.

Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • 1118 reacties
  • 22 februari 2025

Die “10000 topics” klopt trouwens ook niet, want vandaag gewoon nog steeds dat getal. Op de homepage een groter aantal. Voor bijvoorbeeld Streaming en Digitenne klopt het wel met wat er in die categorieën zelf getoond wordt.

28724 topics volgens de homepage

wjb
Superuser
  • 74610 reacties
  • 22 februari 2025
Arjan van B schreef:

Die “10000 topics” klopt trouwens ook niet, want vandaag gewoon nog steeds dat getal.

Ik zie er ook maar 2314.

Reageer