Skip to main content

Onze werkzaamheden zijn nog niet volledig afgerond, op de achtergrond zijn wij nog druk bezig!

We willen dit topic graag gebruiken voor verbeteringen en wensen die jullie graag op de KPN Community zien en voor het melden van bugs (en bugfixes).

 

We verrichten werkzaamheden aan de KPN Community. Hierdoor kan het zijn dat dingen er anders uitzien of anders werken dan je verwacht. Of dat sommige dingen het (even) niet doen.

 

Loop je tegen een probleem of foutmelding aan? Probeer het dan na een paar minuten nog eens. Zie of merk je gekke dingen die ook na een paar minuten er nog zijn? Laat het ons hier weten, dan kijken we ernaar. 

Nee geen problemen mee werkt hier op alles fijnloos


Ik ontvang geen email meer bij nieuwe update KPN+ Box


Daar is inderdaad iets mis mee @HennyK. Het is in onderzoek. 


Enkele van jullie hebben aangegeven geen e-mailnotificaties meer te ontvangen voor nieuwe Product Updates.

We hebben dit probleem gemeld en het is momenteel in onderzoek. Zodra er een update beschikbaar is, zullen we jullie hier direct over informeren.

Zie ook het bericht eerder in dit topic van mijn collega. 


Ik merkte net iets geks op, reageerde ergens en toen stond er bij de datum zal ik het maar noemen waarop ik reageerde -1 jaar. Ik klikte daarna door en ging weer terug en toen stond er zojuist. Ik kijk of ik het hiermee ook heb.

 

- 1 jaar geleden

 


Dat klinkt inderdaad vreemd!

Zie je deze melding vaker, of was het eenmalig @MandersOnline? Wij gaan dit in de gaten houden en proberen te reproduceren voordat we het uitzetten bij de leverancier van het platform. Bedankt voor het doorgeven!


Klopt wel, ik had het laatst ook ontdekt, even later stond het weer goed.
Naar een ander bericht overschakelen en weer terug en toen stond het goed.
Daarna niet weer ontdekt.


Hi @Shyrin van KPN , PeterG en wjb hadden het ook al een keer gemeld in ontmoet zo’n twee maanden geleden (Fouten/bugs Gainsight).


@Shyrin van KPN zoals je kan zien heb ik het geplaatste bericht hier meteen een screenshot van gemaakt en alsnog toegevoegd. Wat ik wel zie staan als ik over de -1 jaar geleden ga is de datum van dat moment dat ik plaats dus niet 1 jaar later.

Zoals anderen ook al aangeven is het na vernieuwd openen van de pagina wel goed, dit kan zijn na een aanpassing omdat je bericht kan bewerken en eventueel vernieuwen van de pagina, dan staat er gewoon zojuist, of als het langer geleden is een aantal minuten.

Ik zal kijken of ik een screenshot kan maken en toevoegen hiervan, dus dan pas ik eenmaal het bericht aan om hem toe te voegen.

**Toevoeging**

Nu staat er wel meteen Zojuist


Hi Manders, dankjewel voor deze toevoeging. Als ik het goed begrijp werkt het nu zoals het hoort. Ik heb het nu met mijn account ook geprobeerd en zie ook Zojuist staan. Laat het ons weten mocht het weer gebeuren, dan kunnen wij zoals Shyrin het al aangaf doorzetten. 

@huistijger en @RBxx, komt het bij jullie nu ook gelijk op Zojuist te staan wanneer jullie een reactie plaatsen? 


Ik had zelf het idee dat het langer duurde voor de pagina geladen was, kan gevoelsmatig zijn, maar steeds was er op die pagina's op dat moment niet al te veel reacties en daarmee ook weinig afbeeldingen.


Het is bij mij één keer gebeurd, enkele weken terug, daarna niet meer @Alex van KPN 


@huistijger en @RBxx, komt het bij jullie nu ook gelijk op Zojuist te staan wanneer jullie een reactie plaatsen? 

@Alex van KPN, Dit issue speelt al heel lang. Er wordt vrijwel altijd “Zojuist” getoond maar soms ook niet. Zonet bij het bericht van @huistijger was het weer raak.

 

En deze nu ook weer.

 


Oh dat had ik niet eens gezien…..
Kan dus zijn dat ik het meerdere keren gemist heb.


Dankjewel voor de voorbeelden @wjb.

Ik heb nu in ieder geval een specifiek voorbeeld met een topic, users en tijdstippen. Ik zet dit door!


Hallo allemaal! 
Onze leverancier heeft het probleem met de e-mailnotificaties van Product Updates opgelost! We hebben net een Product update over de MijnKPN app gepubliceerd. Ik ben benieuwd of jullie deze mails hebben ontvangen? Laat het vooral weten als dat niet het geval is. 


Jazeker @Marcia van KPN 

De notificatie mail van de Product update MijnKPN app 6.28.0 kwam om 09:50 binnen.


Hier een minuutje later, 9:51.

Ik zou het trouwens fijn vinden als ik op bepaalde product updates kan abonneren. (Voor ondersteuning van TV+ bij anderen, ben ik eigenlijk alleen geïnteresseerd in de TV+ Box updates. Ook niet moeilijk om de rest ongelezen weg te gooien natuurlijk, maar evengoed ter info.)

Ook ter info, bepaald geen groot probleem, in Apple Mail op huidige macOS is de opmaak niet best:

Community e-mails: vette tekst in Apple Mail op macOS

 

Het is een stuk beter op gmail.com (hieronder screenshot van Firefox, maar gek genoeg ook oké in Apple Safari; geen idee wat Apple Mail dan gebruikt):

Community e-mails: goed leesbare tekst op Gmail website, ook in Apple Safari

 

Wel nieuwsgierig wat anderen op een iPhone of iPad zien.


Ja, die e-mailnotificatie heb ik ontvangen. 👍


Jep. Hier ook e-mail notificatie van die update. 😎


Ook ontvangen. wel een beetje te laat, want de update van de MijnKPN-app heb ik al ongeveer 2 weken op mijn mobiel staan.😎


Ja dat is binnen


Superfijn! Dank voor jullie snelle reacties😄


Hier een minuutje later, 9:51.

Ik zou het trouwens fijn vinden als ik op bepaalde product updates kan abonneren. (Voor ondersteuning van TV+ bij anderen, ben ik eigenlijk alleen geïnteresseerd in de TV+ Box updates. Ook niet moeilijk om de rest ongelezen weg te gooien natuurlijk, maar evengoed ter info.)

Ik zou dat ook héél erg fijn vinden, @Arjan van B! Het staat op de roadmap van onze leverancier, 🤞🏾 dat dit zo snel mogelijk geïmplementeerd wordt.
 

Ook ter info, bepaald geen groot probleem, in Apple Mail op huidige macOS is de opmaak niet best:


De opmaak van de e-mailnotificaties staat op mijn (never ending) to do list.


@Marcia van KPN Tja, je hebt altijd uitzonderingen…

Helaas heb ik niets mogen ontvangen, Marcia.

Kan dit te maken hebben met de instellingen van de meldingen in mijn profiel?

Piet.


Reageer