RBxx schreef:
Ik zal Community manager ​@Shyrin van KPN hier even op attenderen.
Ja, hier ben ik dan!
XS4-Arjan schreef:
Wel een leuk sociaal experiment om te kijken of er accounts zijn die ineens minder of juist meer posten nu de top tien weg is 😋
Precies dit dus! Nee, hoor gekheid! 🤣
De manier waarop je punten kunt verdienen en de badges in de community worden toegekend, is inmiddels verouderd en eigenlijk achterhaald. Dit staat al een tijdje op mijn ‘to do’-lijst, maar nu de community in grote lijnen is opgefrist (en we bijna klaar zijn met de laatste puntjes op de i), wil ik dit als volgende stap gaan aanpakken.
In het kader hiervan, en naar aanleiding van recente feedback van ​@Friesian, heb ik besloten om tijdelijk het scoreboard en badgesoverzicht te verwijderen om te zien wat dit doet. Ik heb al een aantal reacties en opmerkingen opgemerkt, dus het valt blijkbaar wel op 😉.
Het doel van deze verandering is om de impact en relevantie van deze elementen voor de community beter te begrijpen. We willen graag weten hoe jullie dit ervaren en of deze onderdelen echt bijdragen aan de beleving en betrokkenheid van onze leden. Jullie feedback zal helpen om te bepalen of en hoe we deze functies in de toekomst op een vernieuwde, misschien meer passende manier kunnen terugbrengen.
Als je ideeën of suggesties hebt, laat het me dan vooral weten: in dit topic of in een privébericht!
Of als iemand het leuk vindt om actief mee te denken, kan ik een besloten groep aanmaken om samen te sparren. Dit zal niet morgen of over een maand klaar zijn, maar ik kijk er naar uit om met jullie te brainstormen!