Skip to main content
Antwoord

Waarom is mijn topic gesloten?

• October 2, 2025
  • 8 reacties
  • 218 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

“”

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

“”

Ik vraag mij af waarom dit ‘topic’ is gesloten?

Er is nog geen oplossing geboden er is alleen een tijdelijke workaround!

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Dank voor je bericht! Ik begrijp je vraag en verwarring. 

Het klopt wat ​@RBxx aangeeft: topics worden automatisch gesloten na een periode van inactiviteit in het topic. Meer uitleg vind je hier:

Automatisch sluiten van topics | KPN Community

Als je denkt dat een topic weer geopend moet worden, kun je dit melden of een privébericht sturen. Vertel ons dan kort waarom je vindt dat het topic heropend moet worden. Een duidelijke uitleg helpt ons snel te reageren. Je verzoek wordt bekeken en, indien goedgekeurd, wordt het topic weer opengesteld voor reacties.

Ik heb dit topic nu alvast weer geopend, zodat er verder gereageerd kan worden.

8 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • October 2, 2025

Als een topic langer dan 6 maanden inactief is, dan wordt het automatisch gesloten. De laatste reactie is al bijna 8 maanden geleden. Een moderator kan jouw topic heropenen indien noodzakelijk.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 2, 2025

Of je kunt zelf een nieuw topic openen dat op jouw specifieken vraag van toepassing is ​@pim-pavel 

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • October 2, 2025

Dank voor je bericht! Ik begrijp je vraag en verwarring. 

Het klopt wat ​@RBxx aangeeft: topics worden automatisch gesloten na een periode van inactiviteit in het topic. Meer uitleg vind je hier:

Automatisch sluiten van topics | KPN Community

Als je denkt dat een topic weer geopend moet worden, kun je dit melden of een privébericht sturen. Vertel ons dan kort waarom je vindt dat het topic heropend moet worden. Een duidelijke uitleg helpt ons snel te reageren. Je verzoek wordt bekeken en, indien goedgekeurd, wordt het topic weer opengesteld voor reacties.

Ik heb dit topic nu alvast weer geopend, zodat er verder gereageerd kan worden.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • October 2, 2025

Snelle service ​@Shyrin van KPN 😊.   Is er een verwerkingstijd? Ik zie de blokkade nog.

edit: het topic is nu weer “open” 👍

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • October 2, 2025

Hi ​@Shyrin van KPN 

Heeft de automaat het topic nu meteen weer gesloten? De oranje balk is terug.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • October 7, 2025

Bedankt voor jullie reacties, daarmee is me duidelijk waarom het topic gesloten was en is.

Er waren geen reacties meer, omdat er nog diverse andere soortgelijke topics geopend waren en de discussie daarin gevoerd werd/wordt.

Hetgeen ik wilde toevoegen zal ik dan ook daarin gaan doen.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • October 9, 2025

Hi ​@Shyrin van KPN 

Heeft de automaat het topic nu meteen weer gesloten? De oranje balk is terug.

Klopt! 😥 Het topic is inderdaad weer automatisch gesloten, maar ik heb nu een reactie geplaatst, dus het blijft nu openstaan 🤞🏾
Ik heb ook navraag gedaan of er een update is; als die er is, zal het in dat topic worden geplaatst.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • October 9, 2025

Dat vermoedde ik al ​@Shyrin van KPN .
Er was geen nieuwe activiteit, dus was het topic nog steeds meer dan 6 maanden inactief.