Wij hebben “MijnBelOnbeperkt Altijd” genomen zodat mijn vrouw naar haar zuster in Rusland kon bellen. Nu krijgen we sinds 2 weken continu "in gesprek", terwijl wij én de zuster van mijn vrouw verder normaal kunnen bellen. Is er een reden bekend en nog beter: een oplossing?
Bellen met Rusland niet mogelijk met 1 bepaald nummer
Beste antwoord door Erik van KPN
Goedemorgen, Jan is afwezig op het moment, vandaar dat ik nu naar dit topic kijk.
Hubertus, ik begrijp dat er voor jou een ticket in behandeling is bij de technische collega's. Dat is ook de plek waar je moet zijn voor hulp en waar mogelijk een oplossing voor dit probleem. Via de Community kunnen we inhoudelijk verder niets doen. Betekent dat, zodra er een technische melding is, alles via die melding verloopt. De technische dienst neemt contact op om dit door te spreken, verdere tests en/of onderzoek te doen, etc…
Als je dit soort problemen ervaart, dan is de beste manier om dit te melden toch om individueel contact op te nemen met de klantenservice. Het probleem kan dan goed uitgevraagd worden en er kan gelijk een technische melding worden aangemaakt. Zonder dat er via de community steeds ge-heen-en-weerd moet worden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.