Skip to main content

Ik heb aangescaft van de Chicago serie van KPN voor mijn vaste telefoonlijn :

basisstation

chicago luxe draadloze telefoon met basisstation lader

duopack

alles werkt en op de handset van de chicago luxe kan je zien dat er berichten zijn ingesproken en ook het aatal. Het envelopje knippert en op de display zie je het aantal boodschappen.

alleen via de toestsen van het basisstation/lader van de handset chicago luxe kun je de berichten niet afluisteren en in de display blijft 00 staan.

kan het zijn dat ik nu eigenlijk 2 basisstations heb gekocht en dat als ik het losse basistation gebruik in de meterkast dat dan die andereniet werkt en dus ook niet als antwoordapparaat functioneert ?

Je gebruikt in dit geval het antwoord apparaat in het losse basisstation.

Het basisstation van de Chicago set is niet in gebruik als basis, maar alleen als oplader. Het antwoordapparaat daarin doet dus ook niks.

 

chicago luxe draadloze telefoon met basisstation lader

Het antwoordapparaat hierin kan in die opzet niet gebruikt worden.

 

Ik zou aangeschaft hebben:

Losse basis (via kpn want daar best goedkoop 39,95)

Trio set zonder antwoordapparaat 59,95. Bij Bol want daar veel goedkoper dan via kpn.

Totaal besteed: 99,90


Bedankt Peter G. dat je hebt bevestigd wat ik ook dacht., na veel nadenken en uitproberen.Ik heb een foute aanschaf gedaan voor €180. Helaas.


Nou, niet zozeer fout. Maar wel te veel €. 

En natuurlijk niet nodig met geïntegreerd ant.app. aangezien je de losse basis met ook al ant.app. gebruikt. En dat is het ant.app. dat je moet gebruiken (die basis is met het tel.net verbonden). Dat ant.app. i.d. losse basis bedien je volledig en uitsluitend via de handsets. :wink:
Alle handsets hebben ook speakerfunctie (makkelijk met beluisteren ingesproken berichten).