Inmiddels zijn we er radeloos en doodmoe van geworden!
Zowel overdag als s,nachts worden we door dit nummer geteisterd kan ik wel zeggen.
Voorheen hield dit op gegeven moment wel op maar dit duurt nu al een week of 3!!
Het houd maar niet op elke 24u worden we zo,n 5 a 6x gebeld door dit nummer en niemand kan er ook maar iets tegen doen?We zitten er al aan te denken om van ellende de vaste lijn de deur maar uit te doen want hier word je knetter idioot van!!
Beantwoord
dag en nacht worden lastig gevallen door 0103003071
Beste antwoord door Noordzee
Ik weet niet of jij je huistelefoon heel hard nodig hebt, maar ik zou zelf de telefoon gewoon een week lang buiten gebruik stellen.
Mensen die je vaak spreekt dan inseinen, dat je tijdelijk alleen mobiel bereikbaar bent.
Want als ik alle commotie op internet zie over dit nummer, gaat dit vast geen maanden duren.
Wel goed om dit hier op het forum te melden. Mogelijk gaat een moderator hier werk van maken.
Bekijk origineelMensen die je vaak spreekt dan inseinen, dat je tijdelijk alleen mobiel bereikbaar bent.
Want als ik alle commotie op internet zie over dit nummer, gaat dit vast geen maanden duren.
Wel goed om dit hier op het forum te melden. Mogelijk gaat een moderator hier werk van maken.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.