Skip to main content
Beantwoord

FRITZ!Fon meldt ‘geen kanaal’ bij één specifiek contact

• April 7, 2026
  • 3 reacties
  • 14 keer bekeken

Als ik imand be is er bij allen behalve 1 gewoon contact 

echter bij die ene persoon meld mijn fritz!fon "geen kanaal”

het is voor mij een belangrijk contact 

bv dank voor het oplossen 

Piet 

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@PEVisser. Welkom terug op de KPN Community! Erg lastig dat je net die ene persoon niet kan bereiken waar je graag contact mee wilt maken. 

Kun je dit contact wel bereiken als je belt met je mobiele telefoon? Dat kan wat informatie geven of het telefoonnummer van die persoon wel werkt. Als je namelijk iedereen behalve één nummer niet kunt bereiken, dan is de kans groot dat het ligt bij de persoon die je probeert te bellen. Wat je ook nog kunt proberen is niet deze persoon uit je adresboek kiezen, maar het nummer eens volledig in te toetsen. 

Laat maar weten of je nog wat meer informatie hebt hierover. 

3 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 9, 2026

Hoi ​@PEVisser. Welkom terug op de KPN Community! Erg lastig dat je net die ene persoon niet kan bereiken waar je graag contact mee wilt maken. 

Kun je dit contact wel bereiken als je belt met je mobiele telefoon? Dat kan wat informatie geven of het telefoonnummer van die persoon wel werkt. Als je namelijk iedereen behalve één nummer niet kunt bereiken, dan is de kans groot dat het ligt bij de persoon die je probeert te bellen. Wat je ook nog kunt proberen is niet deze persoon uit je adresboek kiezen, maar het nummer eens volledig in te toetsen. 

Laat maar weten of je nog wat meer informatie hebt hierover. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 13, 2026

nee ik kan de persoon ook niet met mijn mobiel bereiken.

Wel via whatsapp ook bellen via whatsapp. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Als je via een mobiele telefoon die persoon ook niet kan bereiken, dan ligt het zeer waarschijnlijk aan het nummer van die persoon. Dan kan die persoon het beste even met zijn of haar provider contact opnemen. 

Bellen via Whatsapp gaat via internet en dan is het niet noodzakelijk dat het nummer ook bereikbaar is. Daarom werkt dat wel.