Skip to main content
Antwoord

Geen beltoon met nieuwe Panasonic DECT telefoon

• September 9, 2025
  • 4 reacties
  • 58 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb gisteren een Panasonic dekt telefoon met 4 handsets gekocht. Die krijg ik niet aan de praat. Ik krijg geen beltoon en bellen lukt niet. Nu staat uitdrukkelijk in de Duitse (.) handleiding dat  bijgeleverde telefoonkabel moet worden gebruikt, maar dat blijkt een Duitse aansluiting te zijn. Die kan ik dus niet gebruiken. Dus heb ik de telefoon aangesloten met het bestaande telefoonscherm, waarop mijn vorige dekt telefoon altijd heeft gewerkt. Wat kan ik nog doen om wél verbinding te krijgen?

Beste antwoord door PeterG

Deed de oude set het nog wel tot de laatste dag? Indien niet is de aansluiting mogelijk defect. 

Enne. Een set voor Duitsland is ook niet gemaakt voor Nederland. De nummerweergave zal ook niet werken!

4 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • September 9, 2025

Kan je die handset niet registreren op je basisstation?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • September 9, 2025

Deed de oude set het nog wel tot de laatste dag? Indien niet is de aansluiting mogelijk defect. 

Enne. Een set voor Duitsland is ook niet gemaakt voor Nederland. De nummerweergave zal ook niet werken!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • September 9, 2025

De oude set deed het nog. Goed dat je het zegt, ik ga de boel retourneren. Dankjewel!😊

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 10, 2025

Beste ​@Siemxxx je hebt dan wel de NL versie van de DECT set nodig.

In NL gekocht, dan meteen retourneren met een opmerking dat ze spullen moeten verkopen die voor gebruik in NL geschikt zijn of zelf beter opletten wat je koopt.