Skip to main content

Hoi,

Ik heb een vraag. Ik heb ook gekozen voor bellen onbeperkt altijd voor 16,50. Klopt het dat je onbeperkt kunt bellen per maand zonder extra kosten. Ik zie echter bij de tarieven  bij Marokko 15 cent starttarief  en 30 cent per minuut staan.

Er begrijp dit even niet. Komt dit er nog extra bij?
 

Groet?

@KarimH  Geen extra kosten dan.

Geldt onbeperkt bellen ook voor betaalde nummers en servicenummers?

Onbeperkt bellen is inclusief het bellen naar gratis nummers (0800, 088). Ook is onbeperkt bellen inclusief bellen naar betaalde informatienummers (090x, 18xy, 084, 087), maar bij deze nummers is het exclusief de extra kosten die bij de betreffende dienst genoemd worden.

Naar welke landen kan ik onbeperkt bellen met BelOnbeperkt Altijd?

Albanië, Amerikaanse Maagdeneilanden, Amerikaans-Samoa, Andorra, Argentinië, Aruba, Australië, België, Bonaire (Nederlandse Antillen), Bosnië en Herzegovina, Brazilië, Bulgarije, Cambodja, Canada, Chili, China, Colombia, Costa Rica, Curaçao (Nederlandse Antillen), Cyprus (Grieks deel), Cyprus (Turks deel), Denemarken, Dominicaanse Republiek, Duitsland, El Salvador, Estland, Faeröer, Filipijnen, Finland, Frankrijk (inclusief Frans-Guyana,  Guadeloupe,  Martinique,  Mayotte, Réunion, Saint Martin), Gibraltar (Verenigd Koninkrijk), Griekenland, Guernsey, Honduras, Hongarije, Hongkong, Ierland, IJsland, India, Indonesië, Isle of Man, Israël, Italië, Jamaica, Japan, Jersey, Kosovo, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Macedonië, Maleisië, Malta, Marokko, Mexico, Monaco, Montenegro, Nederland, Nicaragua, Nieuw-Zeeland, Noorwegen, Oekraïne, Oostenrijk, Panama, Paraguay, Peru, Polen, Portugal (inclusief Azoren en Madeira), Puerto Rico, Roemenië, Rusland, Saba (Nederlandse Antillen), San Marino, Servië, Singapore, Sint Eustatius (Nederlandse Antillen), Sint Maarten (Nederlandse Antillen), Slovenië, Slowakije, Spanje (inclusief Canarische eilanden), Sri Lanka, Suriname, Taiwan, Thailand, Tsjechië, Tunesië, Turkije, Uruguay, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten (inclusief Alaska en Hawaï), Zuid-Afrika, Zuid-Korea, Zweden, Zwitserland.

Geldt onbeperkt bellen ook op feestdagen?

Op feestdagen gelden dezelfde voorwaarden als op andere dagen. BelOnbeperkt betekent écht onbeperkt bellen.